Un număr de 1,3 milioane de turişti au vizitat Maldive în acest an, în ciuda numeroaselor provocări cu care turismul se confruntă anul acesta din cauza pandemiei de Covid-19. Călătorul cu numărul 1.300.000, cifră atinsă luni, 27 decembrie, este un român, Constantin Stelian Emil.
La Aeroportul Internaţional Velana a avut loc o ceremonie de întâmpinare pentru acest vizitator cu numărul 1.300.000, Constantin Stelian Emil, din România, care a sosit în Maldive prin GullivAir. El a fost întâmpinat de directorul executiv şi directorul general al Maldive Marketing and Public Relations Corporation (MMPRC/ Visit Maldives), Thoyyib Mohamed, oficiali ai Ministerului Turismului, Imigrării. Românul a primit cadouri speciale în numele Maldive Marketing and Public Relations Corporation şi al Ministerului Turismului. Aceasta este a doua vizită a lui Constantin Stelian Emil în Maldive şi este însoţit de soţia sa şi de cei doi copii.
CEO-ul Thoyyib Mohamed a vorbit despre efortul comun al tuturor părţilor interesate din industria turismului care au permis destinaţiei exotice să treacă la noua normalitate şi să atingă acest număr.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„În ciuda tuturor provocărilor, 2021 a fost un an grozav pentru sectorul turismului din Maldive, atingând multe repere şi primind multe laude şi premii, dintre care unul a fost prestigiosul titlu de destinaţie lider în 2021 conform World Travel Awards. Atingerea celor 1,3 milioane de vizitatori nu este o realizare mică, având în vedere cât de volatilă a fost situaţia turismului global de-a lungul anului. Toate acestea se datorează eforturilor consecvente şi curajoase ale tuturor angajaţilor din prima linie, guvernului, ministerelor, MMPRC, altor părţi interesate, ONG-urilor şi asociaţiilor. Avem multe planuri pentru anul viitor şi sperăm că vom aduce realizări şi mai mari pe măsură ce continuăm”, a spus el.
În calitate de companie-mamă responsabilă cu marketingul Maldivelor ca destinaţie în străinătate, MMPRC a desfăşurat peste 400 de activităţi de marketing diferite pe 24 de pieţe globale în acest an, inclusiv târguri, roadshow-uri, excursii de familiarizare, campanii de marketing, webinarii şi interviuri. Pe 16 decembrie, Maldive şi-a asigurat titlul de „Cea mai importantă destinaţie a lumii” pentru al doilea an consecutiv.
Anul viitor statul sărbătoreşte Jubileul de Aur a turismului în Maldive, cu planuri de a desfăşura activităţi noi şi interesante pe tot parcursul anului. MMPRC a planificat peste 60 de evenimente, inclusiv 17 târguri, roadshow-uri şi evenimente programate doar pentru primul trimestru al anului 2022.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.