"Ce reprezintă semnele de pe etichetele produselor", "care sunt comisioanele pentru carduri", "ce este internet bankingul", "ce drepturi avem în calitate de utilizatori de servicii de telefonie" sunt câteva dintre întrebările la care consumatorii vor găsi răspunsuri pe prima platformă online, Tribuna Consumatorilor, care înglobează informaţii despre bani, tehnologie, familie, automobile, călătorii, lansată marţi de Asociaţia "Sută la Sută Românesc".

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Tribuna Consumatorilor este prima platformă online care va cuprinde informaţii corecte şi utile pentru toate tipurile de consumatori. Fiecare dintre cele patru arii acoperite - Tehnologie, Bani, Casă şi Familie, Auto şi Călătorii - cuprinde subdivizii cu informaţii practice şi răspunsuri la întrebările cele mai frecvente ale consumatorilor.

"Tribuna Consumatorilor va deveni, cu siguranţă, prima sursă la care consumatorul apelează atunci când are nevoie de informaţii cu privire la drepturile sale, fie că este vorba despre încheierea unei poliţe de asigurare, de accesarea unui împrumut bancar, achiziţionarea de electrocasnice şi nu numai. Ştim că buna cunoaştere a drepturilor consumatorilor este un prim pas către întărirea acestei relaţii, contribuind semnificativ la calitatea serviciilor şi a produselor existente", a declarat Adrian Iordache, iniţiator al proiectului. 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Platforma tribunaconsumatorilor.ro pune la dispoziţie utilizatorilor materiale text şi video realizate în parteneriat cu instituţii de stat, branduri, organizaţii şi asociaţii profesionale.

"Ideea proiectului ne-a venit după ce ne-am dat seama că publicul larg şi furnizorii de produse şi servicii din România au o reală nevoie de existenţa unei punţi care să le faciliteze comunicarea. Odată identificată această nevoie, ne-am gândit cum anume să o rezolvăm şi aşa a luat naştere tribunaconsumatorilor.ro", spun iniţiatorii proiectului.

Prin intermediul platformei online tribunaconsumatorilor.ro va fi facilitată comunicarea prin educarea oamenilor în legătură cu drepturile pe care le au în calitate de consumatori, sunt de părere reprezentanţii asociaţiei "Sută la Sută Românesc".

Vizitatorii site-ului Tribuna Consumatorilor vor putea fi direcţionaţi către ANPC.

"Pe Tribuna Consumatorilor există acest acces direct, scurtătură, către ANPC”, a declarat Adrian Iordache, preşedintele asociaţiei "Sută la Sută Românesc", subliniind că platforma este un suport pentru confortul consumatorului.

"Vom acorda tot suportul nostru şi sper să fie o paltformă reală care să răspundă nevoilor şi aşteptărilor consumatorului din cele două perspective: informare şi educare”, a asigurat Bogdan Pandelică, adăugând că "o politică eficientă în domeniul protecţiei consumatorului se poate face numai în parteneriat cu celelalte politici publice".

Conţinutul prezent pe Tribuna Consumatorilor va fi actualizat în permanenţă cu cele mai noi informaţii cu privire la drepturile consumatorilor. Echipa site-ului este formată din specialişti, instituţii şi branduri, care pun la dispoziţie expertiza şi resursele lor. 

Proiectul beneficiază de susţinerea Mastercard România şi a unei serii de asociaţii reprezentative din diferite domenii de activitate, parteneri în cadrul proiectului: Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Asociaţia Presei Agricole din România (APAR), Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO), Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB), Institutul Bancar Român (IBR), Patronatul Român din Industria de Morărit, Panificaţie şi Produse Făinoase (ROMPAN).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.