Termene.ro, platforma care oferă informaţii actualizate în timp real despre firmele din România, estimează o creştere a cifrei de afaceri de 50% în anul 2022 până la nivelul de 1,8 milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Termene.ro, platforma care oferă informaţii actualizate în timp real despre firmele din România, estimează o creştere a cifrei de afaceri de 50% în anul 2022 până la nivelul de 1,8 milioane de euro. Compania şi-a atins deja obiectivele de business şi a ajuns în 2021 la venituri şi încasări de 1,2 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de anul 2020. Principalii factori care au contribuit la creşterea veniturilor în 2021 sunt retenţia clienţilor, un indicator important pentru orice afacere antreprenorială predictibilă, recrutarea unui director de vânzări la nivel naţional şi scalarea echipelor de vânzări", anunţă compania.

Numărul de clienţi ai companiei Termene.ro a crescut cu 50% în ultimul an şi a ajuns la 3.000 de firme. Top 5 produse şi module utilizate de clienţii Termene.ro sunt Verificări firme, Monitorizări firme, API (extragere de informaţii din baze de date), RedBill (recuperarea datoriilor de la debitori) şi Analize şi studii de piaţă. 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

“Ne propunem să ne menţinem ritmul de creştere a cifrei de afaceri şi în 2022, tendinţă susţinută de atragerea noilor clienţi. Investiţiile în tehnologie, optimismul firmelor şi revenirea post-pandemică din primăvară- aşteptată de mediul de business- ne determină să rămânem optimişti cu privire la evoluţia din 2022, an în care managerii şi antreprenorii au nevoie de afaceri predictibile”, a declarat Adrian Dragomir, business innovation consultant şi fondator Termene.ro.

 Termene.ro anunţă că va continua în 2022 investiţiile în Machine Learning şi NLP (programare neuro-lingvistică). Investiţiile totale în tehnologii noi şi inovaţii au depăşit 5 milioane de euro până în prezent.

Inteligenţa artificială şi tehnologiile de tip Machine Learning sunt folosite în procesul de analiză a partenerilor la stabilirea riscului de creditare. Rezultatul scontat este creşterea competitivităţii acestui sector-cheie de furnizare de informaţii despre companii şi de management de risc comercial pentru societate.

 "Termene.ro utilizează ca materie primă datele şi extrage informaţii suplimentare din acestea, informaţii care nu există în colecţia de date primare. De multe ori, datele brute pe care le furnizează sursele oficiale nu sunt utile cuiva care nu are experienţă de lucru cu astfel de informaţii. Ca să facem o paralelă, este ca într-o rafinărie: ai la dispoziţie petrolul brut, dar nu-l poţi pune în rezervorul de la maşină. Datele despre companii sunt echivalentul petrolului. Prin intermediul Machine Learning, Termene rafinează aceste date şi generează produse finite, echivalentul benzinei, care pot fi ulterior utilizate uşor de către abonaţi", arată compania.

Spre exemplu, unul dintre aceste produse finite este modulul de predicţie a insolvenţei companiilor sau riscul de intrare în insolvenţă în următorii doi ani.

“Impactul investiţiilor noastre în tehnologie va fi semnificativ pentru mediul de business românesc întrucât noul proiect va ajuta companiile să-şi filtreze colaboratorii mai rapid, îndeosebi atunci când se finanţează prin credit comercial şi finanţare bancară. De asemenea, vor fi efecte pozitive pentru economie întrucât va scădea valoarea totală a creanţelor din economie. Concret, nu vom mai avea atât de multe facturi neîncasate de firme”, spune antreprenorul Adrian Dragomir.

Potrivit Termene.ro, managerii şi antreprenorii din România îşi doresc să facă afaceri într-un mod predictibil: 42% dintre companii îşi doresc în principal să evite colaborarea cu firme-fantomă, firme-paravan sau companii care au conexiuni de afaceri dubioase. Alţi 31% dintre utilizatori pun pe primul loc scăderea riscului de neplată al clienţilor prin acordarea de limite de credit mai apropiate de capacitatea lor de plată.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.