Telekom Romania anunţă un parteneriat cu Oracle prin care clienţii care aşteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicaţia de management a contului MyAccount, locaţia acestuia în timp real şi cu ora estimată a sosirii, aceasta fiind o premieră pentru piaţa de telecomunicaţii din România.
”Telekom Romania anunţă, în parteneriat cu Oracle, o premieră importantă pentru piaţa de telecomunicaţii din România, cu scopul de a crea un nou punct de referinţă în experienţa clienţilor. Clienţii Telekom Romania care aşteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicaţia de management a contului MyAccount locaţia acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii şi alte detalii relevante”, a anunţat miercuri Telekom.
Prin intermediul acestui serviciu, clienţii au posibilitatea de a vedea unde se află tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinată de timpul cu aşteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare dată, în mod optim, persoana potrivită pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizată disponibil. În plus, compania poate monitoriza cât de eficient ajung la şi de la programările planificate, păstrând în acelaşi timp clientul informat despre progres până la sosirea la faţa locului.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
„Aşa cum vedeţi localizarea unui taxi în timp ce îl aşteptaţi, în acelaşi mod orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul pe care îl are un tehnician, precum şi ora estimată a sosirii la locul intervenţiei”, a declarat Andrei Popovici, director executiv vânzări locale şi operaţiuni în cadrul Telekom Romania.
Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle. Oracle Field Service Cloud este o soluţie de comunicaţii pentru clienţi şi servicii de teren bazate pe cloud. Aceasta colectează date de pe teren şi învaţă în timp real să prezică exact evenimentele viitoare, reducând costurile organizaţionale şi sporind eficienţa.
„Aşteptările schimbătoare ale clienţilor au forţat organizaţiile - mari şi mici - să regândească modelele tradiţionale de afaceri şi modul în care acestea îşi deservesc clienţii. Pandemia globală a forţat şi mai mult companiile să realizeze acest proces, prin crearea de noi fluxuri de venituri şi oferte de servicii”, a menţionat Panagiotis Pantazis, director de vânzări Oracle Applications, România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Malta.
Totodată, clienţii au posibilitatea de a oferi feedback instantaneu cu evaluări şi comentarii, direct din aplicaţia MyAccount.
„Din dorinţa de a le oferi clienţilor noştri cele mai moderne şi uşoare experienţe, echipa Service Delivery şi Assurance a contribuit la dezvoltarea şi implementarea de noi facilităţi în aplicaţia mobilă MyAccount. Dacă putem reprograma livrarea unui pachet online, am putea reprograma vizita echipei tehnice folosind aplicaţia mobilă interfaţată cu aplicaţia Oracle”, a explicat Laura Marinescu, service delivery and assurance director în cadrul Telekom România.
Serviciul ”Unde mi-e tehnicianul” poate fi accesat din aplicaţia de gestionare a contului MyAccount Telekom, secţiunea Asistenţă/Deranjamente.
Telekom Romania este prezentă pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.