Cei mai mulţi români preferă să dăruiască de Crăciun produse din categoria home & deco (33%). Pe lista ideilor de cadouri tradiţionale se mai află şi hainele, cosmeticele sau bijuteriile, ofertele de vacanţă sunt şi ele căutate cu interes în această perioadă, potrivit studiului Shopper Trends Pulse realizat de NielsenIQ şi publicat de platforma de rezervări Travelminit.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Tot mai mulţi români pun mai mare preţ pe experienţe decât pe bunurile materiale de Crăciun, astfel că ofertele de vacanţă sunt şi ele căutate cu interes în această perioadă. Pe lista de dorinţe se mai află şi electrocasnicele, hainele şi parfumurile, cosmeticele, gadgeturile şi bijuteriile”, potrivit studiului Shopper Trends Pulse realizat de NielsenIQ la nivel european, care arată că 66% dintre cumpărători sunt pasionaţi de Crăciun şi consideră că sărbătorile alături de familie şi prieteni sunt foarte importante.

În acelaşi timp, 28% dintre consumatorii europeni au declarat că vor fi mai rezervaţi în ceea ce priveşte cheltuielile de Crăciun, semn că inflaţia şi creşterile preţurilor la gaze şi energie, în mod special, i-au determinat să fie mai atenţi cu bugetul lor.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Potrivit aceluiaşi studiu, România se bucură de un trend ascendent la capitolul alimente de origine locală, ceea ce înseamnă că românii vor încerca să apeleze mai mult la brandurile din ţară pentru mesele festive, o iniţiativă cu un impact benefic asupra economiei naţionale. 

În ciuda noului context economic, Crăciunul reprezintă un motiv de bucurie, o speranţă, o ocazie de a petrece timp de calitate alături de cei dragi. Prin urmare, chiar dacă bugetele vor fi mai atent împărţite sezonul acesta, micile surprize nu vor lipsi din programul festiv.

Conform studiului publicat de NielsenIQ, 37% din bugetul de Crăciun al europenilor este rezervat cadourilor. România se aliniază acestui trend, iar cei mai mulţi români preferă să dăruiască de Crăciun produse din categoria home & deco (33%). Pe lista ideilor de cadouri tradiţionale se mai află şi hainele, cosmeticele sau bijuteriile. 

Nu în ultimul rând, ofertele de sezon şi promoţiile sunt la mare căutare. Conform NielsenIQ, 32% dintre cumpărători spun că anul acesta vor cumpăra mai multe produse la promoţie, în încercarea de a reduce costurile. De asemenea, anii de pandemie şi dezvoltarea platformelor digitale au schimbat obiceiurile de achiziţie ale consumatorilor. În momentul de faţă, 9 din 10 participanţi la studiu sunt de părere că vor utiliza magazinele online pentru a cumpăra cadourile de Crăciun. Cu toate acestea, pentru cumpărăturile de alimente pentru mesele festive de sărbători şi nu numai, aceştia vor merge mai degrabă în magazinele fizice, o practică devenită deja tradiţie.

„Experienţele sunt acum la mare căutare pentru cadourile de Crăciun, iar vacanţele se numără printre cele mai frumoase surprize pe care le poţi face unei persoane dragi. Travelminit a lansat campania Sărbători Magice, cu oferte de neratat la cazări din toată România. Pe scurt, cadoul magic de anul acesta poate fi vacanţa în România de anul viitor! Aşa că dacă eşti în căutarea unei surprize pentru cei dragi, profită de ofertele de pe promotii.travelminit.ro, cu locuri disponibile inclusiv pentru sejururile din 2023. Le poţi face cadou sau ţi le poţi oferi chiar ţie în dar, procesul de rezervare online fiind simplu şi rapid”, arată platforma.

De asemenea, cei care au cont Travelminit VIP beneficiază de o extra reducere la reducerile deja aplicate.

„Ne bucurăm foarte mult că şi anul acesta am putut organiza campania Sărbători Magice şi că am reuşit să pregătim oferte foarte bune pentru 2023, pe care turiştii noştri le pot achiziţiona încă de pe acum la preţuri accesibile. Acestea pot fi oferite şi pe post de cadou cu ocazia sărbătorilor de iarnă, pentru că da, avem şi această opţiune la rezervarea pe site. De asemenea, puteţi profita acum de oferte pentru a planifica vacanţa de anul viitor, mai ales că avem disponibilitate inclusiv pentru sejururile de vară, promoţii pentru litoral 2023‟, spune Rita Szilveszter, marketing manager Travelminit.

Fondată în Cluj-Napoca, compania Travelminit este unul dintre cei mai mari jucători pe piaţă rezervărilor hoteliere din România din 2017. Portofoliul Travelminit conţine 7.500 de unităţi de cazare (hoteluri, pensiuni, apartamente) din România active pe platforma şi acoperă o gama largă de cazare în toată ţară (litoral, munte, destinaţii balneoclimaterice şi oraşe mari), fiind lider pe piaţă rezervărilor cu card de vacanţă. În 2021, Travelminit raportează 13,5 milioane de euro vânzări în România şi 16 milioane de vizite pe platforma.

Din 2020, Travelminit face parte din Szallas Group, care are în portofoliu 12 platforme hoteliere în Centrul şi Estul Europei (România, Ungaria, Polonia, Cehia, Croaţia), cu vânzări de peste 150 milioane de euro şi peste 350 de angajaţi.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.