Sphera Franchise Group (SFG), grupul de companii care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România iar nivel internaţional, restaurante KFC în Republica Moldova şi în Italia, anunţă că îşi extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani, parte a Grupului Gioia. Brandul Cioccolatitaliani este cunoscut pentru produsele sale pe bază de ciocolată, inclusiv îngheţată, produse de patiserie şi cafea. Grupul SFG estimează aproximativ 4 noi deschideri pe an în următorii 5 ani, concentrându-se iniţial pe regiunile din nordul Italiei, dar are în vedere şi piaţa din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, îşi extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani, parte a Grupului Gioia. Brandul este cunoscut pentru produsele sale pe bază de ciocolată, inclusiv îngheţată, produse de patiserie şi cafea”, anună compania.

Sphera Group intenţionează să dezvolte franciza pe piaţa italiană şi va inaugura prima unitate Cioccolatitaliani în prima jumătate a anului 2025, cu o investiţie de circa 500.000 de euro. Grupul estimează aproximativ 4 noi deschideri pe an în următorii 5 ani, concentrându-se iniţial pe regiunile din nordul Italiei, dar are în vedere şi piaţa din România. Grupul Sphera este deja prezent în Italia cu 18 unităţi KFC francizate.

Evenimente

15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

„Într-o industrie dinamică precum HoReCa, abilitatea de a identifica şi fructifica noi oportunităţi de creştere este esenţială pentru succesul pe termen lung. Experienţa noastră operaţională şi rezultatele businessului din Italia, prin reţeaua noastră de francize KFC, reprezintă o bază puternică pentru diversificare, oferindu-ne posibilitatea de a valorifica sinergiile existente. Achiziţia drepturilor de franciză Cioccolatitaliani se aliniază strategiei de creştere Sphera Group, oferindu-ne posibilitatea să ne extindem către un nou segment de consumatori şi să ne dezvoltăm într-un mod sănătos, prin adăugarea unui brand profitabil în portofoliul nostru. Acest demers strategic ne consolidează poziţia de lider şi ne întăreşte prezenţa pe piaţă, adresând o nouă categorie de nevoi ale clienţilor, în acelaşi timp ce răspundem aşteptărilor investitorilor noştri de dezvoltare continuă şi creştere a profitabilităţii”, a declarat Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group.

Cioccolatitaliani operează în prezent o reţea de 43 de unităţi, majoritatea situate în Italia şi câteva în Balcani, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord. În 2023, Cioccolatitaliani a servit peste 6 milioane de clienţi, cu peste 4,5 milioane de cafele, peste 350.000 de lingouri de ciocolată şi peste 3,7 milioane de cornete de îngheţată.

Fondată în 2009 de familia Ferrieri, cu peste 40 de ani de experienţă în domeniul patiseriei, Cioccolatitaliani s-a distins prin angajamentul său faţă de ingredientele premium, precum Cacao Fino de Aroma, unul dintre cele mai rare şi apreciate soiuri de cacao din lume. Gama de produse Cioccolatitaliani include o varietate de articole, precum îngheţată artizanală, lingouri de ciocolată, praline şi alternative realizate din renumita Cacao Fino de Aroma. Brandul oferă, de asemenea, cafea gourmet, produse de patiserie italiene proaspăt coapte, clătite şi gofre.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup de foodservice din România, deţinând companiile care operează francizele KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, şi KFC în Chişinău, Republica Moldova, şi în anumite zone din Italia. Grupul deţine peste 170 de restaurante pe cele trei pieţe şi are aproximativ 5.000 de angajaţi. Sphera Franchise Group este listat la Bursa de Valori Bucureşti din 2017 sub simbolul SFG, fiind singura companie HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum şi în indicii FTSE Global Microcap şi MSCI Frontier Markets Small Cap.

GIOIA GROUP este o companie umbrelă în sectorul de retail alimentar, care gestionează brandurile Cioccolatitaliani şi Bun Burgers. Grupul operează 62 de unităţi în întreaga lume, cu un venit total de 46 milioane euro în 2023 (16,5 milioane euro din Cioccolatitaliani), reflectând o creştere de 207% din 2009, şi are 418 angajaţi (+23% faţă de 2022). Prezenţa sa este extinsă, cu unităţi în toată Italia şi în străinătate, Cioccolatitaliani fiind prezent în Malta, în zona Balcanilor şi în Orientul Mijlociu.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.