Compania britanică de tehnologie financiară Revolut lansează servicii de telefonie în Marea Britanie, a declarat compania exclusiv pentru CNBC, devenind prima firmă de servicii financiare din ţară care oferă abonamente de telecomunicaţii şi printre primele la nivel global.
Compania unicorn de digital banking şi plăţi a spus că va începe să ofere eSIM-uri – carduri SIM care pot fi stocate virtual, mai degrabă decât în formă fizică în dispozitiv – în această săptămână.
Planurile vor începe să fie lansate pentru utilizatori în zilele următoare.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Clienţii care beneficiază de experienţa de bază a aplicaţiei Revolut, fără niciun abonament, pot obţine un abonament eSIM standard, care le permite să acceseze aplicaţia lor Revolut, astfel încât să îşi poată încărca telefonul atunci când este necesar.
De exemplu, dacă un utilizator Revolut ajunge la un aeroport şi rămâne fără date de la furnizorul său actual de SIM, poate accesa în continuare funcţiile din aplicaţia Revolut gratuit şi îşi poate reîncărca datele ca de obicei.
Clienţii Revolut de la pachetul premium Ultra de 55 GBP (69,47 USD) pe lună al companiei vor primi 3 GB de date pentru a fi utilizate la nivel global, cu o reîmprospătare în fiecare lună. Aceasta înseamnă că nu vor trebui să-şi facă griji cu privire la tarifele neaşteptate de roaming atunci când intră în altă ţară.
Costul utilizării datelor mobile în străinătate a crescut pentru britanici în ultimii ani.
Mai mulţi operatori de telefonie mobilă, inclusiv BT, Vodafone şi Three, au reintrodus tarifele de roaming de când Marea Britanie a părăsit Uniunea Europeană.
Britanicii puteau să călătorească anterior în UE fără a suporta taxe de roaming. Între timp, majoritatea operatorilor de telefonie mobilă nu includ date gratuite în ţările din afara UE, ca parte a planurilor lor standard.
Utilizatorii Revolut fără abonament Ultra pot primi o ofertă iniţială de 100 MB de date gratuite dacă aplică înainte de 1 mai. Oferta este valabilă şapte zile.
Revolut a încheiat un parteneriat cu operatorul de reţea mobilă din Regatul Unit 1Global, cunoscut anterior ca Truphone, pentru a-şi lansa eSIM.
Tara Massoudi, director general al produselor premium la Revolut, a declarat că decizia Revolut de a lansa eSIM-uri a fost aceea de a transforma compania într-o ”super aplicaţie” cuprinzătoare, cu servicii care acoperă conturi bancare, schimb valutar, asigurări, rezervări de călătorie şi aeroport, permise de lounge.
”Ambiţia noastră este să fim super-aplicaţia financiară. Acesta este într-adevăr în această direcţie”, a spus Massoudi pentru CNBC.
Lansarea serviciilor telefonice este un pas rar din partea unei firme de servicii financiare. O mulţime de bănci challenger au inclus noi servicii în aplicaţiile lor pentru a oferi consumatorilor mai multe motive să le folosească faţă de alternative.
Scopul este de a atrage o bază de clienţi mai stabilă pe termen lung. Acesta este destul de importantă în cazul lui Revolut.
Compania, care a înregistrat o evaluare de 33 de miliarde de dolari în 2022, a încercat să obţină o bază de utilizatori loiali şi să-şi dezvolte linia de abonamente plătite, pentru a-şi diversifica veniturile.
Pentru asta, are nevoie de clienţi care îl folosesc mai mult ca un furnizor permanent de servicii bancare pentru toate nevoile lor financiare, mai degrabă decât doar un cont opţional de călătorie cu taxe reduse pentru atunci când pleacă în străinătate.
Hermann Frank, CEO al unui startup care ajută companiile să-şi creeze şi să-şi vândă propriile planuri de telefon şi date eSIM de marcă, a declarat că iniţiativa Revolut s-ar putea dovedi profitabilă pentru firmă pe termen lung.
”Această mişcare prezintă o cale uşoară pentru Revolut de a debloca un nou flux de venituri profitabil şi ar putea juca un rol vital în profitabilitatea pe termen lung a companiei”, a spus Frank pentru CNBC, prin e-mail.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.