Retailerul român de optică Lensa anunţă o creştere de 70% a cifrei de afaceri în 2022, faţă de 2021, de peste 134 de milioane de lei. Compania a împlinit 10 ani de activitate, cu o cifră de afaceri cumulată de peste 317 de milioane de lei în perioada mai 2013 - decembrie 2022.
”Retailerul român de optică Lensa inaugurează 10 ani de activitate, cu o cifră de afaceri cumulată de peste 317 de milioane de lei în perioada mai 2013 - decembrie 2022. În 2022, Lensa a consemnat o creştere a cifrei de afaceri de 70% faţă de 2021, ajungând la venituri totale de peste 134 de milioane de lei”, anunţă compania.
Compania deţine un magazin online şi o reţea de 48 de showroomuri în 25 de oraşe din ţară.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Investiţiile în dezvoltarea reţelei de magazine au ajuns în prezent la circa 5,5 milioane de euro. În ultimul an, Lensa a adoptat o strategie de expansiune accelerată, astfel că în perioada ianuarie 2022 - aprilie 2023 compania a deschis un număr record de 33 de unităţi.
„La aniversarea a 10 ani de Lensa, ne uităm cu bucurie în spate, pentru că ştim că am reuşit să schimbăm în bine vieţile a sute de mii de români. Bilanţul aniversar arată că ne-am îndeplinit cu succes obiectivul cu care am pornit la drum la începuturi, acela de a le oferi românilor 1 milion de consultaţii gratuite. Lensa a consemnat o creştere spectaculoasă în ultimii ani în România”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.
În cei 10 ani de existenţă, Lensa a oferit peste 1,1 milioane de consultaţii optometrice gratuite şi a înregistrat 1,5 milioane de comenzi, servind aproximativ 750.000 de clienţi.
În perioada 2 mai - 6 iunie, Lensa aniversează 10 ani de existenţă cu o campanie de reduceri de până la 90%, la toate categoriile de produse, disponibilă atât pe Lensa.ro, cât şi în magazine.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existenţă s-a poziţionat între cei mai mari jucători pe piaţa de optică din România. În prezent, compania deţine 48 de showroomuri în 25 de oraşe din ţară: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgovişte, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea, Baloteşti, Slatina, Sfântu Gheorghe, Bârlad.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.