PepsiCo şi Boston Beer se asociază pentru a crea o versiune cu alcool a băuturii Mountain Dew, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Boston Beer va dezvolta şi produce băutura, numită Hard Mtn Dew, în timp ce Pepsi a creat o nouă entitate pentru a vinde, livra şi comercializa produsul.

Este aşteptat ca băutura să ajungă pe rafturile magazinelor la începutul anului 2022.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Hard Mtn Dew va face parte din categoria băuturilor aromate de malţ şi va conţine 5% alcool în volum.

Imaginile timpurii ale produsului arată, de asemenea, că acesta va conţine zero zahăr.

Primul indiciu potrivit căruia Pepsi ar putea intra pe segmentul bîuturilor alcoolice  a venit în octombrie, când CEO-ul Pepsi, Ramon Laguarta, le-a spus analiştilor că Pepsi va lua în considerare această mişcare.

A urmat un anunţ al rivalei Coca-Cola, referitor la crearea Topo Chico Hard Seltzer, prima sa băutură alcoolică pentru consumatorii americani din ultimele decenii, printr-un parteneriat cu Molson Coors Beverage.

În luna iunie, Pepsi a depus, de asemenea, o cerere de marcă comercială, pentru a vinde bere marca Rockstar şi băuturi de tipul hard seltzer.

Pepsi încearcă să folosească de numele Mountain Dew de câţiva ani, pentru a intra pe noi segmente, cum ar fi băuturile energizante.

Compania a lansat Mtn Dew Rise Energy la începutul acestui an.

Potrivit Euromonitor, Mountain Dew deţine aproximativ 7% din cota de piaţă a băuturilor răcoritoare carbogazoase, procent care o plasează pe locul cinci.

Pentru Boston Beer, parteneriatul cu Pepsi vine într-o perioadă în care produsele sale au probleme.

În ultimul trimestru, estimările optimiste băutura sa Truly hard seltzer nu s-au confirmat, ceea ce a dus la scăderea acţiunilor companiei cu 26% într-o singură zi, iar producătorul de bere şi-a redus previziunile pe tot anul.

Între timp, segmentul berii în ansamblul său are probleme.

Anul trecut, volumul global al berii a scăzut cu 2,8%, în pofida consumului total de alcool, care a înregistrat cea mai mare creştere din ultimele două decenii, potrivit firmei de analiză a datelor IWSR.

Boston Beer a anunţat recent un parteneriat cu Beam Suntory pentru a aduce brandurile sale iconice în noi categorii.

 Acţiunile Boston Beer au scăzut marţi cu 2%. Acţiunile au coborât cu peste 32% din ianuarie, conferind companiei o valoare de piaţă de 8,2 miliarde de dolari.

Acţiunile Pepsi au crescut uşor marţi. Până în prezent, titlurile Pepsi au urcat cu 4%, iar valoarea de piaţă a grupului este de 213,3 miliarde de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.