Gigantul american PepsiCo Inc. a început un acord strategic cu Aqua Carpatica, apă de izvor românească premium, prin care PepsiCo va deţine 20% din acţiunile Aqua Carpatica. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România şi în Polonia, cu oportunităţi de extindere pe alte pieţe, inclusiv în Statele Unite.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Aqua Carpatica, este un brand creat de antreprenorul elveţian-grec Jean Valvis în 2010, prezent din 2016 pe 16 pieţe internaţionale.

”PepsiCo, Inc. a anunţat că a început un acord strategic cu Aqua Carpatica, apă de izvor românească premium, prin care PepsiCo va deţine 20% din acţiunile Aqua Carpatica. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România şi în Polonia, cu oportunităţi de extindere pe alte pieţe, inclusiv în Statele Unite.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Înfiinţată de antreprenorul elveţian-grec Jean Valvis în 2010, linia de produse Aqua Carpatica include apă plată de izvor şi ape minerale naturale carbogazoase care sunt îmbuteliate la sursă, în Munţii Carpaţi din România.

„Suntem încrezători că valoarea puternică a brandului Aqua Carpatica va rezona cu clienţii şi consumatorii noştri la nivel global”, a declarat Silviu Popovici, CEO al PepsiCo Europe.

Apa minerală naturală carbogazoasă premium de la Aqua Carpatica nu conţine nitraţi şi sodiu şi oferă electroliţi naturali, precizează compania.

„Sunt încântat de oportunitatea de a ne uni forţele cu PepsiCo pentru a ne extinde amprenta în Europa şi pentru a explora oportunităţile de a aduce Aqua Carpatica şi beneficiile sale pentru sănătate unor noi consumatori în noi pieţe. În puţin mai mult de un deceniu, Aqua Carpatica a devenit un brand îndrăgit în Europa, pe care aspirăm să îl listăm la bursă în viitor. Sunt încântat că PepsiCo împărtăşeşte viziunea noastră de a creşte brandul în Europa şi la nivel global”, a declarat Jean Valvis, fondatorul Aqua Carpatica.

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker şi SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare şi băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Brandul Aqua Carpatica a luat fiinţă în 2010, iar până în 2016 şi-a stabilit o prezenţă internaţională în 16 ţări de pe patru continente.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.