Toyota Motor şi-a redus cu o treime planurile de producţie de vehicule electrice pentru 2026, a raportat cotidianul de afaceri Nikkei, devenind cel mai recent producător de automobile care îşi modifică planurile de fabricare a maşinilor electrice, pe măsură ce dinamica vânzărilor de vehicule electrice scade, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cel mai mare producător de automobile din lume intenţionează acum să construiască 1 milion de vehicule electrice în 2026, în comparaţie cu ţinta de vânzări anunţată anterior de companie, de 1,5 milioane, se arată într-un comunicat.

Toyota a declarat că nu a existat nicio modificare în ceea ce priveşte intenţia sa de a produce 1,5 milioane de vehicule electrice pe an până în 2026 şi 3,5 milioane până în 2030. Totuşi, a spus că cifrele nu sunt ţinte, ci puncte de referinţă pentru acţionari.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed, ARB
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank, ACUE
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Producerea chiar şi a 1 milion de vehicule electrice pe an reprezintă totuşi un obiectiv ambiţios pentru Toyota, care a depus mult mai mult efort în dezvoltarea hibridelor şi a vândut doar aproximativ 104.000 de vehicule electrice anul trecut.

În prezent, vehiculele electrice reprezintă aproximativ 1% din vânzările sale globale.

La începutul acestei săptămâni, producătorul suedez Volvo Cars a renunţat la obiectivul de a deveni un producător doar de vehicule electrice până în 2030, spunând că se aşteaptă să ofere în continuare câteva modele hibride în gama sa, la acel moment.

În SUA, Ford Motor, General Motors şi alţi producători de maşini au amânat sau anulat lasarea unor noi modele electrice, pentru a evita cheltuirea masivă pentru vehicule pe care consumatorii nu le cumpără atât de repede pe cât anticipau.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.