CEO-ul Meta Platforms, Mark Zuckerberg, a prezentat joi căştile de realitate mixtă de nouă generaţie ale companiei, Quest 3, deoarece se pregăteşte ca Apple să remodeleze piaţa în curs de dezvoltare pe care Meta a dominat-o până acum, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cu un preţ începând de la 499 de dolari, dispozitivul va fi cu 40% mai subţire decât casca anterioară a companiei şi va avea o realitate în culori mixte, care combină elemente de realitate augmentată şi virtuală (AR/VR), a spus Zuckerberg într-o postare pe Instagram.

Quest 3 va avea, de asemenea, un nou chipset Qualcomm cu o performanţă grafică de două ori mai mare, a spus Zuckerberg. El a arătat că dispozitivul va fi lansat în toamnă şi a promis mai multe detalii la conferinţa anuală AR/VR a companiei din 27 septembrie.

Evenimente

31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Anunţul lui Zuckerberg a venit cu mai puţin de o săptămână înainte ca rivala Apple să dezvăluie primul său dispozitiv de realitate mixtă.

Dispozitivele Meta au cuprins aproape 80% din cele 8,8 milioane de căşti de realitate virtuală vândute în 2022, potrivit unei estimări realizate de firma de cercetare de piaţă IDC.

Cu mult în urmă, pe locul doi, cu o cotă de piaţă de 10%, a fost dispozitivul Pico de la compania chineză ByteDance, care deţine şi platforma socială TikTok.

Totuşi, în ciuda dominaţiei sale, Meta s-a străduit să-şi vândă viziunea despre ”un metavers” captivant de lumi virtuale interconectate şi să extindă piaţa dispozitivelor sale dincolo de nişa comunităţii de jocuri.

În martie, Meta a redus preţurile căştilor sale existente Quest în speranţa de a stimula cererea.

Meta Quest Pro de ultimă generaţie se vinde acum cu aproximativ 1.000 de dolari, în scădere faţă de preţul de lansare de 1.500 de dolari, iar versiunea de 256 GB a Quest 2 începe acum de la aproximativ 430 de dolari, în scădere de la 500 de dolari.

Veniturile din segmentele Reality Labs, care includ vânzările de căşti, au scăzut cu 50% în cel mai recent trimestru, comparativ cu anul anterior.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.