KoçZer, liderul turc în domeniul achiziţiilor strategice şi al managementului lanţului de aprovizionare, şi-a anunţat oficial intrarea pe piaţa europeană prin deschiderea primei sale filiale în România, şi vrea să atingă vânzări de 100 de milioane de euro în următorii trei ani.
”KoçZer, liderul Turciei în domeniul achiziţiilor strategice şi al managementului lanţului de aprovizionare, şi-a anunţat oficial intrarea pe piaţa europeană prin deschiderea primei sale filiale în România. Acest moment de referinţă subliniază angajamentul KoçZer de a deveni un jucător cheie în managementul lanţului de aprovizionare din Europa”, anunţă compania.
Evenimentul de lansare a avut loc în prezenţa ambasadorului Turciei în România, Özgür Kıvanç Altan, şi a unor reprezentanţi ai comunităţilor de afaceri româneşti şi turceşti.
„România nu este doar o piaţă strategică pentru noi; este primul pas în călătoria KoçZer către extinderea în Europa. Acesta este un moment istoric pentru compania noastră, deoarece aducem soluţii inovatoare într-o nouă regiune, creând colaborări noi şi sprijinind afacerile cu soluţii digitale şi strategice pentru achiziţii", spune Serhan Turfan, CEO al KoçZer.
KoçZer anunţă că şi-a stabilit obiective ambiţioase pentru operaţiunile din România, vizând atingerea unor vânzări de 100 de milioane de euro în următorii trei ani, generând 50% din profitul internaţional brut şi reprezentând 6% din volumul său total.
„Această extindere are loc într-un moment în care sectoarele de achiziţii şi lanţuri de aprovizionare trec printr-o transformare semnificativă. Progresul tehnologic, cum ar fi inteligenţa artificială generativă şi analiza volumelor mari de date, redefineşte modul în care companiile răspund cerinţelor pieţei, îşi îmbunătăţesc eficienţa şi devin mai reziliente în faţa perturbărilor globale”, precizează compania.
România a fost selectată ca bază europeană a KoçZer datorită locaţiei sale strategice, economiei în creştere şi comunităţii puternice de afaceri turceşti. „Domeniul achiziţiilor va arăta foarte diferit în următorii cinci ani, iar KoçZer se află în avangarda acestei schimbări. Ne angajăm să oferim instrumente şi strategii inovatoare, cum ar fi soluţiile e-sourcing de la Promena, pentru a ajuta companiile să îşi optimizeze operaţiunile şi să prospere în această nouă eră", a declarat Turfan.
În prezent, peste 18.000 de companii turceşti operează în România, contribuind la o relaţie comercială solidă care depăşeşte 10 miliarde de dolari anual.
„Relaţiile comerciale dintre Turcia şi România s-au dezvoltat în fiecare an. Prezenţa unor companii inovatoare şi vizionare, cum este KoçZer, va consolida acest parteneriat, creând noi oportunităţi şi întărind legăturile economice", a declarat ambasadorul Özgür Kıvanç Altan.
Bazându-se pe expertiza sa în 140 de categorii de achiziţii şi pe reţeaua sa de 61.000 de furnizori, KoçZer plănuieşte să se extindă dincolo de România în pieţele vecine, cum ar fi Bulgaria, Bosnia şi Herţegovina şi Elveţia. Planurile pe termen lung includ colaborări cu lideri din industrie în Polonia, Italia şi Dubai.
„Această extindere nu este doar despre creşterea KoçZer; este despre susţinerea partenerilor noştri cu strategii orientate spre viitor şi construirea unui lanţ de aprovizionare mai rezilient şi eficient în Europa,” a adăugat Turfan.
KoçZer este o subsidiară a Grupului Koç, cel mai mare conglomerat industrial şi de servicii din Turcia. Înfiinţată acum 20 de ani, compania KoçZer a devenit un lider în achiziţiile strategice, gestionând un volum anual de achiziţii care depăşeşte 2 miliarde de dolari.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.