Kaufland România va aloca anul viitor până în 6 milioane de euro pentru proiecte de CSR (Corporate Social Responsability / Resposabilitatea Socială a Companiilor), a declarat, pentru News.ro, responsabilul CSR al Kaufland România, Katharina Scheidereiter. Suma reprezintă fondul ce poate fi dedus din impozitul pe profit, precizează ea.
”Noi avem o sumă anuală pe care o alocăm, între 5 şi 6 milioane euro. Pentru anul viitor, apreciem că tot această sumă va fi alocată în proiecte de CSR. Avem cinci piloni în strategia de CSR: educaţie, domeniul social, protecţia mediului, cultură şi muzică şi sport şi sănătate, aşadar promovarea unui stil de viaţă sănătos”, a declarat, pentru News.ro, Katharina Scheidereiter.
În ceea ce priveşte judeţele în care vor fi făcute aceste investiţii, ea spune că proiectele sunt direcţionate acolo unde este nevoie.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Pentru proiectele sociale mergem în judeţele mai puţin dezvoltate, în sud-est şi nord-est în general. Dar proiectele noastre nu sunt constrânse de anumite regiuni. Avem însă o mare problemă de a selecta proiecte, deoarece este o mare nevoie de finanţare de proiecte în România. Suntem constrânşi şi de buget şi de puterea umană efectivă. Deci, trebuie să facem o selecţie bună a proiectelor ca să ajungem acolo unde trebuie”, a precizat ea.
Kaufland a ajuns cea de-a treia cea mai puternică companie din economia României, după Dacia şi OMV Petrom, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei, şi rămâne liderul pieţei de retail din România.
Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiţii în expansiune şi modernizare, la peste 200 de milioane de euro, având planificate pentru acest an deschiderea a zece noi magazine în total.
În prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland România sunt români.
Peste 15.000 de români lucrau la Kaufland, în medie, de-a lungul anului trecut (+7% faţă de 2016), compania fiind cel mai mare angajator privat din ţară.
Kaufland are peste 1.300 de magazine în şapte ţări şi o reţea de 119 magazine în România.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.