Pericolele şi complexitatea în creştere a mediului digital creează fenomenul de stres cibernetic, a anunţat marţi producătorul de soluţii de securitate Kaspersky Lab, precizând că şi-a actualizat principala gamă de soluţii pentru utilizatorii individuali.
”În prezent, oamenii fac zilnic un compromis între a fi în permanenţă conectaţi sau a-şi păstra intimitatea. Cu cât serviciile de Internet sunt mai folosite, cu atât este mai dificil să îşi păstreze informaţiile personale confidenţiale. Oamenii încep să se simtă copleşiţi de cantitatea de informaţii care există despre ei în mediul online şi se întreabă dacă sunt sau nu protejate în mod adecvat. Dacă nu ştiu cum să ia măsuri pentru a le proteja, această lipsă de acţiune poate duce la stres”, spun reprezentanţii Kaspersky Lab.
În plus, utilizatorii simt că trebuie să fie disponibili oricând şi oriunde, pentru că, într-o anumită măsură, conexiunile lor sociale, starea de bine şi chiar echilibrul lor emoţional depind de acest lucru.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Lumea digitală a devenit la fel de importantă ca cea fizică şi ne oferă chiar motive de stres, la fel ca cea reală: prea multe parole de ţinut minte sau teama că am putea fi victimele unei breşe de date şi că ne vom pierde banii, informaţiile personale sau chiar locul de muncă. Noi credem că fiecare utilizator are nevoie de o protecţie specială, care să se potrivească cu stilul său de viaţă digitală şi că acesta este viitorul soluţiilor de securitate”, a declarat Bogdan Pismicenco, Territory Sales Manager România, Bulgaria şi Republica Moldova, Kaspersky Lab.
Compania a anunţat marţi că produsele de bază ale companiei, Kaspersky Free şi Kaspersky AntiVirus, au primit noi funcţii pentru a proteja utilizatorii împotriva celor mai noi şi mai complexe ameninţări cibernetice.
”Cea mai importantă schimbare este apariţia unui produs nou: un serviciu adaptativ, denumit Kaspersky Security Cloud. Acesta îmbină cele mai bune elemente din soluţiile emblematice, inclusiv protecţia împotriva ameninţărilor cibernetice şi diferite ‚scenarii’. Serviciul oferă protecţie în funcţie de comportamentul individual şi dispozitivul folosit”, adaugă reprezentanţii companiei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.