Agenţia de turism J’info Tours estimează afaceri de până la 80 milioane lei în acest an, în creştere cu circa 18% faţă de anul anterior, ca urmare a lansării de destinaţii noi şi a diversificării produselor vechi, a declarat pentru News.ro preşedintele companiei, Carmen Pavel, precizând că turoperatorul s-a bazat în acest an mai mult pe segmenul de grupuri de corporatişti şi pe excursiile în zone mai îndepărtate, care pornesc de la 2.000 de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania mizează pe segmentul de călătorii în grup, deoarece piaţa înregistrează creşteri de 30-40%.

"Cea mai relevantă experienţă de călătorii în grup sunt incentive-urile (recompensele, n.r.) oferite angajaţilor de către angajatorii din corporaţii. Aceste călătorii aduc un plus de echilibru şi unitate în colectivele de lucru, angajaţii devin mai eficienţi şi mai motivaţi”, a afirmat Pavel, pentru News.ro.

Agenţia de turism îşi asigură 65% din venituri din contractele cu companii şi are în portofoliu multi­na­ţionale din dome­niile farma­ceu­tic, auto, IT, cimentului sau din in­dustria tutunului şi agricul­tură. Prin­tre clienţii J’Info Tours se numără grupuri precum Avon, Uni­lever, Ericsson sau AIG.

”Foarte mulţi angajaţi din companii mari, corporatişti, călătoresc la hoteluri de 4-5 stele, cu toate mesele incluse, au diverse vizite asigurate, servicii suplimentare. Şi toate acestea pe banii companiei, care îşi recompensează salariaţii”, a spus Carmen Pavel.

De obicei, corporatiştii merg împreună în vacanţe, fiind încurajaţi de companii. 

”Fac totul împreună, mănâncă, se distrează. Aceştia ulterior lucrează mai bine, sunt şi mai motivaţi să rămână în cadrul companiei. Iar companiile care au făcut astfel de deplasări au văzut ulterior avantajele acestor excursii în cifra de afaceri, aportul lucrativ este de zece ori mai mare, fie şi dacă angajaţii ies numai trei-patru zile undeva”, a menţionat Pavel.

Cele mai căutate destinaţii de vacanţă în acest an pentru grupuri sunt China, Japonia, America de sud, India şi Africa de Sud. Preţurile sejururilor pornescde la 2.000 de euro de persoană şi pot ajunge la 3-4.000 euro.

”Avem, de exemplu, un grup de peste 80 de persoane care în luna noiembrie vor merge în vacanţă în Phuket, Thailanda, un alt grup care va merge în Goa, India. Am realizat în cei 27 de ani de activitate peste 200 de incentive-uri pentru grupuri de 20-30 de participanţi până la grupuri de 3-400 de participanţi, în Creta, Antalya, Punta Cana sau India, Australia, Lanzarote sau Cuba”, a mai spus reprezentantul companiei.

Companii farmaceutice, din agricultură sau chiar din presă îşi duc cu regularitate angajaţii sau partenerii în astfel de deplasări, potrivit jucătorilor din sectorul turistic.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.