Înscrierile de utilizatori noi pe platforma de socializare sunt la ”un nivel istoric”, potrivit directorului general al companiei, Elon Musk, în condiţiile în care compania se confruntă cu un exod în masă al agenţilor de publicitate şi al utilizatorilor care fug pe alte platforme din cauza preocupărilor legate de verificarea conturilor şi discursuri instigatoare la ură, transmite Reuters.
Înscrierile au fost în medie de peste două milioane pe zi în ultimele şapte zile, din 16 noiembrie, în creştere cu 66% faţă de aceeaşi săptămână din 2021, a spus Musk într-un tweet de sâmbătă noaptea.
El a mai afirmat că minutele active ale utilizatorilor au fost la un nivel record, cu o medie de aproape 8 miliarde de minute active pe zi în ultimele şapte zile, începând din 15 noiembrie, o creştere de 30% în comparaţie cu aceeaşi săptămână a anului trecut.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Afişările de discursuri instigatoare la ură au scăzut începând cu 13 noiembrie, comparativ cu octombrie a anului trecut.
Uzurparea de identitate raportată pe platformă a crescut la începutul acestei luni, înainte şi în urma lansării Twitter Blue, potrivit lui Musk
Miliardarul, care conduce şi compania de rachete SpaceX, startup-ul Neuralink şi firma de tuneluri Boring Company, a spus că cumpărarea Twitter i-ar accelera ambiţia de a crea ”o aplicaţie bună la toate”, numită X.
Aplicaţia Twitter 2.0 The Everything” a lui Musk va avea caracteristici precum mesaje directe criptate (DM), tweet-uri lungi şi plăţi, potrivit tweetului.
Într-un alt tweet de duminică, Musk a spus că vede ”o cale prin care numărul de utilizatori lunari ai Twitter va depăşi un miliard în 12 până la 18 luni”.
Agenţii de publicitate de pe Twitter, inclusiv companii mari precum General Motors, Mondelez International, Volkswagen AG, au întrerupt publicitatea pe platformă, nemulţumiţi de noul şef.
Musk a spus că Twitter se confruntă cu ”o scădere masivă a veniturilor” din cauza retragerii agenţilor de publicitate, dând vina pe o coaliţie de grupuri pentru drepturile civile care presează pe cei mai buni agenţi de publicitate ai platformei să ia măsuri dacă aceasta nu protejează moderarea conţinutului.
Activiştii îi îndeamnă pe agenţii de publicitate de pe Twitter să emită declaraţii cu privire la retragerea reclamelor lor de pe platforma de socializare, după ce Musk a ridicat interdicţia impusă contului fostului preşedinte al SUA Donald Trump.
Se crede că sute de angajaţi Twitter au părăsit compania, în urma unui ultimatum al lui Musk conform căruia angajaţii trebuie să accepte ”să lucreze multe ore la intensitate mare” sau să plece.
La începutul lunii noiembrie, compania şi-a concediat jumătate din forţa de muncă, echipele responsabile de comunicaţii, moderarea conţinutului, drepturile omului şi etica învăţării automate fiind eliminate, precum şi unele echipe de produs şi de inginerie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.