IKEA, cel mai mare brand de mobilă din lume, majorează preţurile produselor sale în medie cu 9%, din cauza costurilor mai mari al materiilor prime şi transporturilor, a anunţat joi proprietarul majorităţii magazinelor companiei la nivel global, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

IKEA a declarat anterior că închiriază mai multe nave, cumpără containere şi redirecţionează mărfurile între depozite pentru a atenua întreruperile lanţului de aprovizionare, dar a spus că acum trebuie să transfere costurile asupra clienţilor, deoarece se aşteaptă ca turbulenţele să continue.

Grupul Ingka a spus că preţurile vor creşte în medie cu 9% pe pieţele sale, variaţiile locale reflectând diferite presiuni inflaţioniste, inclusiv problemele legate de mărfuri şi lanţul de aprovizionare.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Din păcate, acum, pentru prima dată de când costurile mai mari au început să afecteze economia globală, trebuie să transferăm o parte din aceste costuri crescute asupra clienţilor noştri”, a spus Tolga Öncü, director de operaţiuni de retail.

”IKEA continuă să se confrunte cu constrângeri semnificative de transport şi materii prime, care conduc la creşterea costurilor, fără o pauză anticipată în viitorul previzibil”, a spus grupul într-un comunicat, adăugând că se aşteaptă ca întreruperile să continue ”şi pe parcursuş anului 2022”.

Grupul Ingka a înregistrat o cerere puternică în timpul pandemiei, deoarece oamenii au rămas mai mult acasă. Grupul fFuncţionează printr-un sistem de franciză, Ingka fiind principalul francizat al proprietarului mărcii Inter IKEA, cu 392 de magazine  mari şi 73 de formate mai mici de magazine.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.