Ford Motor a anunţat joi o reorganizare a conducerii, raţionalizarea unităţilor sale de dezvoltare a produselor şi lanţul de aprovizionare, la câteva zile după ce a semnalat o probabilă acumulare în stocuri a până la 45.000 de maşini la care lipsesc anumite piese, transmite Reuters.
Producătorul auto a declarat că directorul financiar John Lawler îşi va asuma responsabilitatea suplimentară de a supraveghea schimbarea operaţiunilor lanţului său global de aprovizionare până când va numi un nou şef al acestuia.
Industria auto globală trece printr-o transformare rapidă, pe măsură ce accentul se mută către vehiculele electrice de la cele alimentate cu benzină, determinând companii precum Ford şi General Motors să angajeze investiţii mari, redesenându-şi în acelaşi timp strategiile pentru a concura pe o piaţă care se dezvoltă rapid.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
La începutul acestui an, Ford a declarat că vehiculele sale electrice şi unităţile de motoare cu ardere internă vor fi conduse ca entităţi separate, într-o mişcare care vizează dezvoltarea puternică a afacerii sale cu vehicule electrice.
Pentru a-şi susţine eforturile de accelerare a dezvoltării vehiculelor electrice, Ford a declarat că îl numeşte pe Doug Field în funcţia de director de dezvoltare avansată a produselor şi tehnologie.
În rolul extins, Field va supraveghea produsele EV, dezvoltarea software-ului şi a sistemelor digitale şi asistenţa avansată pentru şofer, a spus Ford.
Field, care a condus anterior proiectul auto al Apple, a fost atrasde producătorul auto anul trecut, pentru a-i conduce eforturile în domeniul tehnologiei avansate şi sistemelor încorporate.
”Dezvoltarea şi extinderea următoarei generaţii de vehicule electrice, definite de software, necesită o concentrare diferită şi o combinaţie diferită de talente...”, a declarat directorul general Jim Farley într-un comunicat.
Compania a mai spus că angajează foşti angajaţi ai HP şi Google, parte a grupului Alphabet, pentru a-şi sprijini eforturile de a dezvolta vehicule complet conectate, definite de software şi sisteme avansate de asistenţă pentru şofer.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.