Facebook a eliminat 7 milioane de postări în trimestrul doi pentru că răspândeau informaţii false despre noul coronavirus, inclusiv conţinut care promova măsuri preventive false şi remedii exagerate, relatează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania a publicat datele în cadrul Raportului privind Aplicarea Standardelor în Comunitate, pe care l-a introdus în 2018, alături de reguli mai stricte, ca reacţie la criticile referitoare la abordarea prea permisivă a politicilor referitoare la conţinut pe platformele sale.

Facebook a anunţat că începând din 2021 va invita experţi externi pentru a verifica în mod independent valorile utlizate în raport.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Cea mai mare companie de media socială din lume a eliminat în trimestrul al doilea, de pe Facebook, aproximativ 22,5 milioane de postări care răspândeau ură, în creştere de la 9,6 milioane de postări în primul trimestru.

Facebook a şters alte 8,7 milioanr de postări care aveau legătură cu organizaţii extremiste, comparativ cu 6,3 milioane în perioada precedentă.

Compania a explicat că s-a bazat mai mult pe tehnologia automată pentru evaluarea conţinutului, în lunile aprilie, mai şi iunie, pentru că a avut mai puţin evaluatori din cauza pandemiei de Covid-19.

Din acest motiv, compania a luat mai puţine măsuri faţă de conţinutul legat de sinucidere şi auto-rănire, nuditatea copiilor şi exploatarea sexuală, a arătat Facebook într-o postare pe blog.

Facebook a mai arătat că extinde politică referitoare la ură pentru a include ”conţinutul care se referă la feţe negre sau stereotipuri legate de evreii care controlează lumea”.

Unii politicieni sau persoane publice au provocat controverse machindu-se cu feţe negre, o practică care datează de pe vremea spectacolelor din secolul 19, care caricaturizau sclavii. Această practică a fost folosită pentru a-i desconsidera pe afro-americani.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.