Maldive, Thailanda, SUA, Japonia şi Cuba au fost cele mai căutate destinaţii extraeuropene de către turiştii români în acest an, potrivit datelor agenţiei de turism Eturia, care remarcă modificări în ceea ce priveşte dinamica pachetelor turistice vândute.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Comparativ cu anul 2016, există o tendinţă de creştere pe toate destinaţiile extraeuropene. Dintre acestea SUA, Japonia, Peru, Tanzania şi India au ieşit cel mai mult în evidenţă din punct de vedere a vânzărilor. Se observă clar cum interesul turiştilor pentru cultură, civilizaţie şi wildlife contribuie la decizia de selecţie a unei destinaţii pentru vacanţă”, arată un comunicat al companiei.

Compania a înregistrat o dublare a vânzărilor pe vacanţele de grup cu însoţitor şi a pachetelor pentru luna de miere, în special în Maldive.

”Croazierele au fost la mare căutare anul acesta, numărul vânzărilor crescând de trei ori. Totodată sesizăm interesul crescut şi pentru vacanţe bazate pe experienţe aparte la faţa locului precum: circuite gastronomice, călătorii cu trenul, cu rulota, circuite fotografice, circuite adventure sau wellness & SPA”, a declarat Sorin Stoica, co-proprietar Eturia.

Touroperatorul a pregătit deja pentru anul viitor produse inedite, de exemplu circuite cu motocicleta, croaziere pe Mississippi, experienţe ”adventure in Alaska”, circuite culturale şi wildlife în Papua Noua Guinee sau Uganda.

În topul destinaţiilor extraeuropene preferate de turiştii români în acest an au mai fost: Republica Dominicană, Indonezia, Tanzania, Sinagpore şi Peru.

“Dacă în 2017 au crescut solicitările pentru circuite, ne aşteptăm să consolidăm această direcţie astfel încât să depăşească în vânzări vacanţele la plajă. S-a observat această tendinţă de creştere de la un an la altul deoarece cei care au călătorit deja în destinaţii de plajă caută acum să experimenteze alte pachete turistice”, a mai spus Stoica.

Co-proprietarul Eturia afirmă că se aşteaptă la o creştere în continuare a numărului de turişti în destinaţii precum Japonia, SUA şi Peru şi nu exclude ca un număr considerabil dintre ei să încerce anul viitor şi destinaţii mai puţin frecventate de români: Guatemala, Columbia, Papua Noua Guinee, Reunion şi Uganda.

“În 2018, Canada devine o ţară foarte interesantă pentru agenţia noastră, acesta este şi motivul pentru care Eturia a pregătit deja o serie de circuite în marile oraşe, în parcurile naţionale, croaziere şi combinaţii inedite de vacanţe în Alaska şi Canada”, adaugă Stoica.

Acesta estimează că, odată cu ridicarea vizelor pentru cetăţenii români şi lansarea de către Air Canada a două zboruri directe România-Canada, Canada ar putea intra în câţiva ani în topul destinaţiilor preferate de români.

În acest an, pentru cele zece destinaţii de top, Eturia a înregistrat o creştere de 37% a numărului de pasageri, comparativ cu anul trecut.

În anul 2016, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 8 milioane de euro, iar în 2017 estimează o creştere de 40%.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.