Emma Zeicescu s-a alăturat echipei Philip Morris România ca director de comunicare, după mai bine de două decenii în care a lucrat în media, iar Dragoş Bucurenci a preluat funcţia de director al departamentului afaceri externe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Din noua poziţie, Zeicescu va contribui la comunicarea viziunii companiei de a înlocui ţigările cu produse fără fum care - deşi nu sunt lipsite de riscuri - sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului, a transmis compania.

Dragoş Bucurenci, care a condus echipa de comunicare începând cu anul 2019, a preluat funcţia de director al departamentului afaceri externe.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

„Suntem angajaţi pe deplin în misiunea noastră de a construi o Românie fără fum în care ţigările vor fi înlocuite cu produse alternative, care sunt o alegere mai bună pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze. La nivel de companie, ne transformăm din temelii şi avem nevoie de oameni care să împărtăşească viziunea unui viitor fără fum şi care să comunice această transformare către societate în ansamblul ei. Experienţa şi calităţile Emmei Zeicescu îmi dau încredere că putem face paşi rapizi pe drumul către acest viitor, în beneficiul fumătorilor adulţi din România şi al sănătăţii publice în general”, a declarat Daniel Cuevas, Managing Director Philip Morris România.

Emma Zeicescu este licenţiată în jurnalism şi s-a specializat în Breaking News şi Talk-Show. A colaborat cu Realitatea TV (2006 - 2016), Televiziunea Română (2016 - 2019) şi Gândul (2020 - 2021). Este formator autorizat, consultant şi trainer în comunicare şi public speaking.

„În decizia de a mă alătură companiei a contat enorm angajamentul ferm al Philip Morris International de a construi un viitor în care ţigările să fie înlocuite definitiv cu produse fără fum, care sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. Din această perspectivă, îmi doresc să fiu parte dintr-o conversaţie onestă şi relevantă, una de care cu toţii avem nevoie. Am fost şi voi fi omul care mizează pe curaj, pe adevăr şi pe nevoia de schimbare a mentalităţilor anacronice. Atunci când Philip Morris România mi-a propus rolul de director de comunicare, am înţeles că ne aflăm împreună în faţa unei mari provocări. Un viitor fără fum înseamnă argumente ştiinţifice solide, care se adresează tuturor celor care cred că soluţiile vin din inovaţie şi din dialog deschis, fără prejudecăţi. Noi avem datoria să ducem conversaţia la următorul nivel”, a spus Emma Zeicescu.

Bucurenci a afirmat: „Venirea Emmei în echipa Philip Morris este o veste extraordinară pentru viziunea îndrăzneaţă pe care Philip Morris o propune fumătorilor români. România a făcut paşi importanţi pe drumul către un viitor fără fum, dar noile produse inovative din tutun sunt încă puţin înţelese, iar ştiinţa din spatele lor este prea puţin cunoscută de publicul larg. Nu putem face această transformare de unii singuri, avem nevoie ca aceste produse, care sunt o alternativă mai bună pentru fumătorii adulţi, să fie înţelese de media, de autorităţi, de societatea civilă în ansamblul ei. Emma va juca un rol hotărâtor în această strategie şi sunt convins că împreună putem ajuta România să înţeleagă că un viitor fără fum este posibil”.

România se află în centrul strategiei Philip Morris International (PMI) de a construi un viitor fără fum şi de a înlocui ţigările cu produse fără fum. PMI a făcut investiţii semnificative în fabrica din Otopeni, de 500 de milioane de dolari, pentru transformarea acesteia dintr-o unitate de producţie pentru ţigări într-o fabrică de ultimă generaţie care produce consumabile pentru produsele fără fum dezvoltate de companie. În perioada 2022 - 2023, PMI va mai investi peste 100 de milioane de dolari şi va continua să dezvolte capacităţile de producţie pentru piaţa internă şi externă, cât şi pentru a avea un impact cât mai redus asupra mediului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.