E.ON Energie România a anunţat vineri că suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON începând de luni, 23 martie, iar clienţii sunt rugaţi să folosească canalele de comunicare alternative pentru obţinerea de informaţii şi efectuarea de diverse operaţiuni.
”De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienţii rezolvă totul rapid şi simplu fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline”, prcizează compania într-un comunicat.
Call Center-ul poate fi apelat la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800.800.366
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Pentru că ne preocupă atât siguranţa şi sănătatea clienţilor şi angajaţilor, cât şi continuarea activităţii de furnizare şi de relaţionare cu clienţii noştri, am luat o serie de măsuri menite să asigure distanţarea socială, în scopul limitării răspândirii virusului Covid-19. În acest sens, E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (centre de relaţii clienţi) începând de luni, 23 martie”, informează compania.
Clienţii pot folosi canalele de comunicare alternative.
”Apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800.800.900 sau 0800.800.366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu şi rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanţii E.ON pot prelua apeluri şi oferi informaţii şi soluţii de luni până vineri între orele 08.00-20.00”, spun reprezentanţii companiei.
Clienţii pot folosi totodată adresa de email serviciiclienti@eon-romania.ro, dar şi contul E.ON Myline, prin care se pot efectua direct operaţiuni legate de contul personal.
Clienţii care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline.
De asemenea, au la dispoziţie SMS la 0745.612.345 pentru autocitire index contor, info sold şi confirmare plată, dar şi prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziţie de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
”Compania nostră respectă cu stricteţe toate recomandările şi măsurile anunţate de autorităţi în vederea limitării răspândirii coronavirusului şi se va conforma tuturor măsurilor care vor fi anunţate pe viitor”, adaugă ei, dând asigurări că fac tot ceea ce este necesar pentru ca măsurile luate să nu afecteze calitatea serviciilor.
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,1 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. De la intrarea pe piaţa din România, acum 15 ani, E.ON a investit circa 1,6 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2 miliarde de euro.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.