Gigantul american de comerţ electronic Amazon pune inteligenţa artificială în sprijinul vânzărilor, folosind-o pentru a face un rezumat al recenziilor de produs.
Amazon a început să testeze o funcţie prin care se face un rezumat al recenziilor lăsate de clienţii produselor cumpărate - asta, bineînţeles, cu ajutor inteligenţei artificiale generative.
Această facilitate ar trebui să scurteze timpul de documentare înaintea cumpărării unui produs. În loc să parcurgă zeci sau sute de recenzii, utilizatorul şi-ar putea face o părere imediat prin intermediul rezumatului creat de AI.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
AI-ul va rezuma principalele aspecte pe care clienţii le-au apreciat la un produs, dar şi părţile slabe ale acestuia.
Spre exemplu, la o jucărie, AI-ul spune că au fost apreciate aspectul, calitatea şi performanţa, dar dă şi exemplul unei recenzii în care clientul se plânge că a dat 1.000 de dolari pe o jucărie care nu merita atâţia bani.
Amazon a confirmat testul, însă, nu a oferit detalii, astfel că nu se ştie exact ce model lingvistic este folosit şi ce caracteristici are acesta.
Folosirea AI-ul generativ în acest fel este o mutare îndrăzneaţă şi riscantă din partea gigantului american, cunoscut fiind faptul că instrumentele de acest gen nu oferă mereu informaţii de încredere. Dacă AI-ul va fi prins că oferă informaţii false pe baza cărora se decide o achiziţie, ar putea urma procese costisitoare.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.