Amazon.com impune plafoane stricte de preţuri pentru ceea ce comercianţii pot percepe pentru produsele lor pe o nouă platforma low-cost pe care gigantul comerţului electronic se pregăteşte să o lanseze, a relatat marţi The Information, citată de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Limitele de preţ ale companiei includ 8 dolari pentru bijuterii, 13 dolari pentru chitare şi 20 dolari pentru canapele, potrivit The Information, care a citat mesaje de la Amazon către comercianţi.

Mesajele au inclus o listă de 700 de articole.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Amazon intenţionează să livreze comenzi către clienţii americani direct de la o unitate din Guangdong, China, se arată în raport, adăugând că percepe vânzătorilor taxe mai mici de onorare pentru articolele vândute prin noua platformă.

”Explorăm mereu noi modalităţi de a lucra cu partenerii noştri de vânzări pentru a ne încânta clienţii cu mai multă selecţie, preţuri mai mici şi o mai mare comoditate”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon pentru Reuters, atunci când a fost contactat pentru un comentariu.

Compania lansează un site cu preţuri scăzute pentru a face faţă concurenţei site-urilor de reduceri precum Temu şi Shein, a căror popularitate a explodat datorită preţurilor lor scăzute.

Plafoanele de preţ, dacă sunt puse în aplicare, ar reprezenta o schimbare de strategie pentru Amazon, care în trecut nu a stabilit limite stricte pentru vânzătorii de pe platforma sa.

Acest lucru vine într-un moment în care compania vede semne de slăbiciune în vânzările cu amănuntul. Vânzările magazinelor sale online au crescut cu doar 5% în al doilea trimestru, încetinind de la o creştere de 7% în primul trimestru.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.