Cumpărătorii americani au cheltuit online o sumă record de 14,2 miliarde de dolari la comercianţii cu amănuntul din Statele Unite în timpul evenimentului Amazon Prime Day, de 48 de ore, potrivit unui raport al Adobe Analytics publicat joi, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Evenimentul de vânzări Amazon i-a făcut şi pe comercianţi cu amănuntul tradiţionali, cum ar fi Walmart şi Target, să lanseze oferte pentru a atrage clienţii care caută reduceri mari.

Evenimentul de cumpărături de două zile al Amazon a transformat iulie, în mod tradiţional o perioadă lentă pentru retaileri, într-un sezon în care părinţii caută chilipiruri, în special la îmbrăcăminte, pentru întoarcerea la şcoală, electronice, uniforme, rucsacuri, decoraţiuni şi rechizite pentru locuinţă.

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank

Anul acesta, cumpărăturile pentru întoarcerea la şcoală au început cu aproximativ două zile mai devreme decât în ​​anii precedenţi, deoarece comercianţii cu amănuntul din SUA acordă reduceri pentru a câştiga dolari care altfel ar putea merge la Amazon.

Vânzările totale online au crescut cu 11% în 16 şi 17 iulie, de la 12,7 miliarde de dolari în cele două zile din 2023, a spus Adobe.

Vânzările din acest an au fost determinate în parte de cumpărăturile pentru întoarcerea la şcoală, cheltuielile aferente au crescut cu 216% în ambele zile, comparativ cu nivelurile zilnice de vânzări din iunie 2024, potrivit Adobe.

Consumatorii care doresc să îşi modernizeze dispozitivele şi să adauge noi tehnologii au contribuit la creşterea vânzărilor online pentru categoria de electronice cu 61% la comercianţii cu amănuntul, a spus Adobe.

Amazon.com a declarat că evenimentul Prime Day din acest an a înregistrat vânzări record şi mai multe articole vândute în cele două zile decât în ​​oricare an precedent. Pe parcursul celor două zile, membrii Amazon Prime au cumpărat produse de la mărci precum Sol de Janeiro, Apple şi Dyson, precum şi de la întreprinderi mici, inclusiv TruSkin şi Native Pet.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.