Reality show-ul „Survivor România”, difuzat de Kanal D, a fost lider de audienţă sâmbătă şi duminică, cu aproximativ 2 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări pentru fiecare dintre ediţii, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Sâmbătă, în intervalul de difuzare „Survivor România” (19:59 - 23:56), Kanal D a fost pe primul loc în topul televiziunilor din România. Staţia a înregistrat 10,4% rating şi 23,9% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 8,4% rating şi 20,7% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 7,3% rating şi 23,6% cota de piaţă, pe targetul Comercial. Ediţia de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, atins la 21:48, mai mult de 2,3 milioane de oameni urmăreau duelul dintre Faimoşi şi Războinici.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Duminică, postul Kanal D şi-a menţinut poziţia de lider, pe intervalul de difuzare „Survivor România” (19:59 - 00:10). A înregistrat 11,9% rating şi 26,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 9,2% rating şi 20,6% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 8,7% rating şi 22,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial. Editia, cu jocul de comunicare şi eliminarea din echipa Războinicilor, a fost urmărită în medie de peste 2 milioane de telespectatori (2.111.000) în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, înregistrat la 22:20, ediţia era urmărită de aproximativ 3 milioane de telespectatori (2.921.000). 

Duelul de duminică a fost câştigat la ştafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoşii au condus timp de câteva runde.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.