Reality show-ul „Survivor România”, difuzat de Kanal D, a fost lider de audienţă sâmbătă şi duminică, cu aproximativ 2 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări pentru fiecare dintre ediţii, potrivit unui comunicat remis News.ro.
Sâmbătă, în intervalul de difuzare „Survivor România” (19:59 - 23:56), Kanal D a fost pe primul loc în topul televiziunilor din România. Staţia a înregistrat 10,4% rating şi 23,9% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 8,4% rating şi 20,7% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 7,3% rating şi 23,6% cota de piaţă, pe targetul Comercial. Ediţia de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut al difuzării.
În minutul de aur, atins la 21:48, mai mult de 2,3 milioane de oameni urmăreau duelul dintre Faimoşi şi Războinici.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Duminică, postul Kanal D şi-a menţinut poziţia de lider, pe intervalul de difuzare „Survivor România” (19:59 - 00:10). A înregistrat 11,9% rating şi 26,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 9,2% rating şi 20,6% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 8,7% rating şi 22,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial. Editia, cu jocul de comunicare şi eliminarea din echipa Războinicilor, a fost urmărită în medie de peste 2 milioane de telespectatori (2.111.000) în fiecare minut al difuzării.
În minutul de aur, înregistrat la 22:20, ediţia era urmărită de aproximativ 3 milioane de telespectatori (2.921.000).
Duelul de duminică a fost câştigat la ştafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoşii au condus timp de câteva runde.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.