Primul episod din „Las Fierbinţi”, sezonul 25, a fost miercuri lider absolut de audienţă. În intervalul orar 20:27 – 21:29, serialul a înregistrat 9,6 puncte de audienţă şi 29,6% cotă de piaţă în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 6,1 puncte de rating şi 18,7% cotă de piaţă. La nivel naţional, aventurile fierbinţenilor au fost urmărite de peste 1,7 milioane de telespectatori. În minutul de aur, la ora 20.42, aproape 2 milioane de români au urmărit episodul.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Bobiţă, Firicel şi Ardiles au început o afacere inedită, bazată pe o imprimantă 3D care printează friptură, inventată de americani. „NASA, în primul rând, s-a gândit la mici, că este moartea la astronauţi! Trebuie să mănânce mici ca să aibă curaj şi putere să meargă dincolo de Lună!”, a spus Firicel.

Celentano s-a hotărât să se lase de zidărie şi să devină casnic, spre surprinderea soacrei lui şi a celor care apelau la serviciile sale: “Am renunţat la meseria de zugrav! Gata, am pus sculele în cui!”. Iar Brânzoi a suferit cumplit: “Azi se fac 30 de ani de când am cerut-o prima oară şi ea atunci a spus: Nu! Şi eu, ca prostul, în loc să-mi văd de viaţa mea, am insistat!”.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Joi, de la ora 20.30, va putea fi urmărit parteneriatul în afaceri dintre Bobiţă, Firicel şi Ardiles, dar şi cum îşi va soluţiona Firicel dilema: iubirea sau banii? „Iubirea era mai bună şi mai importantă decât orice în lumea asta”, va spune acesta. Celentano va refuza mai multe oferte de muncă tentante, printre care şi construirea unui aeroport, hotărât să rămână casnic.

„Las Fierbinţi” este difuzat în fiecare miercuri şi joi, de la ora 20.30, la Pro TV. Episoade noi sunt disponibile în avans pe Voyo.
 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.