Boomerang va deveni Cartoonito începând cu 18 martie, în regiunea EMEA. Televiziunea va avea un repertoriu impresionant de producţii de divertisment modern pentru preşcolari, reprezentând cel mai mare angajament făcut de Warner Bros. Discovery către programele pentru copiii cu vârstele cuprinse între 2 şi 6 ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Dedicat poveştilor distractive, captivante şi relevante din punct de vedere cultural, Cartoonito sărbătoreşte preşcolarii în felul lor, unic şi fără filtru.

Reimaginarea unor francize legendare din palmaresul Warner Bros. Discovery, cu interpretări adecvate preşcolarilor, noi producţii originale precum "Batroţile" şi "Bugs Bunny:Constructorii" vor acompania seriale deja familiare, iubite de copiii din lumea întreagă - "Păienjenelul Lucas" şi "Thomas şi Prietenii săi".

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Centrat pe creativitate, muncă în echipă şi incluziune, Cartoonito ţinteşte să sprijine personalitatea tuturor copiiilor, prin sărbătorirea unicităţii fiecăruia şi prin încurajarea acestora să interacţioneze cu ceilalţi pe baza empatiei, respectului şi a corectitudinii.

„Sunt foarte mândră că în anul în care sărbătorim 100 de ani de Warner Bros., ne arătăm dedicarea către audienţele cele mai tinere, prin lansarea programului de divertisment pentru preşcolari, Cartoonito, în EMEA. Prin Cartoonito, ne propunem celebrarea individualităţii şi a orginalităţii într-un singur şi sigur loc, în care copiii şi familiile lor pot râde şi învăţa alături de personaje îndrăgite. Suntem entuziasmaţi să prezentăm palmaresul variat de producţii originale şi să ne deschidem braţele către o nouă generaţie în lumea emblematică Warner Bros., cu adaptări moderne ale francizelor preferate pentru preşcolari, precum Batroţile şi Bugs Bunny: Constructorii", a spus Vanessa Brookman, Senior Vice President, Kids & Family EMEA pentru Warner Bros. Discovery. 

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.