Pro TV a anunţat miercuri că a demarat etapa de producţie a celui de-al doilea sezon al emisiunii concurs „Masked Singer Romania”.
Douăsprezece vedete au intrat anul trecut în competiţia populară la nivel global şi au reuşit să îşi ţină ascunsă identitatea timp de opt săptămâni.
Emisiunea este produsă în peste 20 de ţări de pe 4 continente.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Anul acesta, „Masked Singer România” va reveni cu un sezon „mai intens, în care mai mult mai multe măşti şi cele mai neaşteptate vedete din România vor impresiona prin abilitatea lor de a-i încurca pe detectivi şi a-şi ţine adevărata identitate ascunsă”, se arată într-un comunicat remis News.ro. Participă cântăreţi, actori, sportivi, influenceri şi oameni de afaceri.
Primul sezon al show-ului „Masked Singer România”, difuzat toamna trecută, a fost lider de audienţă. Cele opt ediţii au înregistrat o medie de 7,1 puncte de rating şi 22,5% cotă de piaţă în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban. În mediul online, pe platforma TikTok, producţia a strâns aproape 1 milion de aprecieri şi 110.000 de urmăritori.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.