Ediţia de duminică a emisiunii „Survivor România” a fost urmărită la Kanal D de peste 2 milioane de telespectatori, fiind, la fel ca cea de sâmbătă, lider de audienţă, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Jocul de imunitate, de sâmbătă, şi cel de comunicare, de duminică, au fost urmărite de milioane de telespectatori la nivel naţional.

Duminică, postul Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public monitorizate.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare a show-ului, 19:57 - 24:06, Kanal D a înregistrat 11,4% rating şi 25,7% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 9,4% rating şi 22,3% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 8,2% rating şi 24,6% cota de piaţă, pe Comercial.

Duelul între Faimoşi şi Războinici, dar şi Consiliul de eliminare au fost urmărite, în fiecare minut al difuzării, de peste 2 milioane de telespectatori (2.007.000). În minutul de aur, atins la 21:18, au fost înregistraţi 2.721.000 de telespectatori în întreaga ţară.

Sâmbătă, în intervalul de difuzare a emisiunii, 19:59 - 23:58, emisiunea a fost urmărită în medie de peste 1,87 de milioane de fani din întreaga ţară. Minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21:51, a însumat 2.450.000 de telespectatori.

Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu 10,6% rating şi 24,7% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 8,7% rating şi 21,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 7,8% rating şi 23,7% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.