Abonaţii RCS&RDS vor putea urmări competiţii sportive premium disponibile exclusiv pe Eurosport 1 şi Eurosport 2, precum şi programe documentare de cea mai înaltă calitate, transmise pe Discovery Channel şi TLC, după ce grupul a semnat un parteneriat extins cu Discovery România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Grupul RCS&RDS a anunţat vineri că a încheiat un parteneriat cu Discovery România care include distribuţia brandurilor Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel şi TLC în grila TV de cablu analogic şi digital, cât şi pe satelit, în pachetul de bază pe care reţeaua îl oferă clienţilor. 

RCS & RDS şi Discovery România anunţă încheierea unui parteneriat extins, menit să ofere telespectatorilor acces la conţinut premium disponibil pe canalele Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel şi TLC.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Astfel, abonaţii RCS & RDS vor putea urmări pe Eurosport unele dintre cele mai importante competiţii sportive la nivel mondial, precum Premier League, Moto GP, toate cele patru turnee de tenis Grand Slam şi următoarele Jocuri Olimpice.

Începând din ianuarie 2017, abonaţii RCS & RDS se vor bucura şi de cele mai bune programe documentare, precum "Maşini pe alese", "Supravieţuire extremă" cu Ed Stafford şi "Insula" lui Bear Grylls pe Discovery Channel, sau "Regele cofetarilor", "Rochia perfectă" şi "Cazuri medicale şocante" pe TLC.

Victoria Davies, VP Country Manager Discovery Networks Europa Centrala şi de Est, a subliniat avantajele pe care noul acord le aduce telespectatorilor din România: "Suntem extrem de încântaţi să anunţăm parteneriatul extins cu RCS&RDS pentru distribuţia unora dintre cele mai îndrăgite canale pe care le transmitem în România. Este încă o dovadă a angajamentului faţă de fanii noştri - acela de a oferi conţinut relevant, de cea mai înaltă calitate, unui număr cât mai mare de români, pe mai multe ecrane ca oricând”.

“Ne bucură foarte mult extinderea parteneriatului încheiat cu Discovery România, noile canale acoperind nevoile şi preferinţele clienţilor noştri. RCS & RDS este constant preocupat să dezvolte conţinutul de programe TV pentru a oferi clienţilor informaţii şi divertisment de calitate, o alternativă de a petrece timpul liber alături de familie”, a declarat Serghei Bulgac, director general şi preşedinte RCS & RDS. 

Discovery Channel este brandul de televiziune cu plată cu cea mai vastă distribuţie la nivel global, disponibil unui număr de peste 500 milioane de telespectatori din întreaga lume şi dedicat creării de conţinut documentar de cea mai înaltă calitate, răspunzând curiozităţii fanilor despre lumea în care trăiesc.

Eurosport este destinaţia sportivă nr. 1 în Europa, care susţine pasiunea fanilor şi îi pune faţă în faţă cu marile evenimente sportive ale lumii. În calitate de gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa, Eurosport va oferi o experienţă completă a Jocurilor mai multor oameni, pe mai multe ecrane ca oricând – fanii se vor simţi mai aproape de eroii lor naţionali prin poveştile relatate pe întreg parcursul anului. Recunoscute drept gazde consacrate ale turneelor de tenis de Grand Slam, ciclismului şi sporturilor de iarnă, canalele Eurosport 1 si Eurosport 2 beneficiază de un număr total de 236 milioane de abonaţi în 93 de ţări din Europa, regiunea Asia Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu.

TLC este televiziunea de divertisment şi programe documentare dedicate femeilor, disponibilă unui numar de aproape 400 milioane de abonaţi la nivel global. TLC prezintă poveşti din viaţa reală, despre subiecte diverse precum schimbări de imagine, familie, relaţii, renovari şi călătorii, care rezonează cu publicul feminin din întreaga lume.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.