După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica îşi aduce experienţa internaţională acasă. Această colaborare în premieră promite să transforme ediţia aniversară a festivalului într-o experienţă senzorială completă, unde ritmurile electrizante se vor îmbina perfect cu prospeţimea hidratantă AQUA Carpatica.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Festivalul, ce va avea loc între 7-10 august 2025 la Cluj Napoca, va marca o reîntoarcere specială a AQUA Carpatica pe scena marilor evenimente muzicale din România, aducând cu sine inovaţii şi experienţe inspirate din aventura globală, iar cel mai potrivit loc este Untold, într-un moment aniversar.

Parteneriatul AQUA Carpatica - Untold X 2025 se anunţă a fi nu doar o sărbătoare a muzicii, ci o celebrare a creativităţii, a naturii şi a spiritului românesc, promiţând să ridice ştacheta evenimentelor festivaliere la un nou nivel de excelenţă şi inovaţie, iar pentru noi, AQUA Carpatica reprezintă o platformă deosebit de fertilă de a ne conecta cu generaţiile viitoare, într-un mediu pe care îl iubesc şi pe care îl aşteaptă.

Parteneriatul promite o experienţă specială, unică, ce are la bază valorile comune, pe de o parte inovaţia şi sustenabilitatea (zone de hidratare speciale), nevoia de conectare cu noile generaţii (activări special dedicate), promovarea spiritului autohton în context internaţional (zone tematice inspirate din valorile noastre naturale), o nouă dimensiune a experienţei festivaliere care încurajează la regăsirea şi exprimarea de sine.

Prin acest parteneriat, AQUA Carpatica se consolidează ca brand inovator, conectat la valorile şi aspiraţiile noii generaţii, iar Untold devine nu doar un festival de muzică, ci şi o platformă de promovare a unui stil de viaţă sănătos, sustenabil şi autentic românesc. Colaborarea vizează să ofere participanţilor o experienţă completă, îmbinând entertainment-ul cu grija pentru sănătate în timpul celor patru zile de festival.

Untold X promite să fie cea mai mare ediţie a festivalului, cu un program impresionant care include nume mari precum Post Malone, Becky Hill, Rag’n’Bone Man, Martin Garrix, Armin Van Buuren şi multe altele, din care AQUA Carpatica nu putea să lipsească, oferind participanţilor apă minerală naturală, de cea mai înaltă calitate, pentru a-şi menţine energia şi hidratarea în timpul festivalului.

Jean Valvis, fondatorul şi preşedintele AQUA Carpatica, a adăugat: "Suntem mândri să fim parte a acestui proiect extraordinar. AQUA Carpatica este un brand care reflectă puritatea şi frumuseţea Munţilor Carpaţi, iar colaborarea cu Untold ne oferă oportunitatea de a aduce beneficiile noastre de sănătate şi bunăstare unui public internaţional."

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.