"United by Football. Vereint im Herzen Europas (Uniţi de fobal. Uniţi în inima Europei)" a fost prezentat ca slogan pentru Euro-2024, într-un eveniment în care au fost dezvăluite şi cele zece logouri ale oraşelor gazdă ale competiţiei, informează UEFA.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Identitatea mărcii pentru UEFA EURO 2024 a fost dezvăluită, marţi seară, la ora 20.24, la Olympiastadion din Berlin. Turneul se va desfăşura în zece oraşe din Germania peste mai puţin de trei ani.

Logo-ul turneului este derivat din steagurile celor 55 de asociaţii membre UEFA şi culorile acestora, care se asamblează în diferite combinaţii, reflectând forma acoperişului Olympiastadion. Faimoasa Cupă Henri Delaunay se află în centrul logo-ului, în timp ce cele 24 de "felii" colorate din jurul trofeului reprezintă cele 24 de echipe participante la turneul final.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Brandul promovează un turneu la care toată lumea se simte binevenită şi la care este sărbătorită diversitatea. Fotbalul este un loc în care toată lumea ar trebui să se simtă ca acasă, iar marca este un prim pas în construirea acestei case în Germania pentru UEFA EURO 2024. Componentele mărcii, de la logo, la modele şi videoclipuri, sărbătoresc diversitatea fanilor şi fotbalul european.

Marca este rezultatul unei colaborări extinse între UEFA, federaţia germană (DFB) şi cele zece oraşe gazdă, care a început în septembrie 2018, când a fost anunţată asociaţia gazdă. Agenţia de creaţie VMLY & R Branding din Lisabona, Portugalia, a proiectat şi dezvoltat marca.

Sloganul "United by Football. Vereint im Herzen Europas" întăreşte şi mai mult mesajul de unitate, de împreună şi de incluziune. Este acelaşi slogan precum cel utilizat în procesul de candidatură şi a fost selectat împreună cu oraşele gazdă. În plus, fiecare oraş-gazdă - Berlin, Koln, Dortmund, Dusseldorf, Frankfurt, Gelsenkirchen, Hamburg, Leipzig, München şi Stuttgart - au selectat un punct de reper celebru pentru a figura pe propriile lor logo-uri.

La lansarea mărcii au participat preşedintele UEFA, Aleksander Ceferin, preşedintele interimar al Federaţiei Germane de Fotbal (DFB), Rainer Koch, directorul turneului UEFA EURO 2024, Philipp Lahm, precum şi primarul guvernator al Berlinului, primarii din Dortmund, Dusseldorf, Gelsenkirchen şi Stuttgart, reprezentanţi ai celorlalte oraşe gazdă, membri la nivel înalt ai guvernului federal german şi alţi invitaţi. În cadrul evenimentului a avut loc un show de lumini spectaculos, care a culminat cu dezvăluirea siglei UEFA EURO 2024.

Cele 51 de meciuri ale UEFA EURO 2024 vor avea loc în zece oraşe din Germania în iunie şi iulie 2024. Programul complet al meciurilor va fi confirmat la începutul anului 2022.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.