Agenţia Naţională Anti-Doping (ANAD) a anunţat, joi, că o angajată a Laboratorului de Control Doping (LCD), instituţie care funcţionează în clădirea agenţiei, a fost depistată pozitiv la testul Covid-19. Şeful ANAD: ”Regret că directoarea laboratorului nu ne-a informat imediat cu privire la simptomele angajatului pe parcursul acestor zile, pentru a lua şi mai multe măsuri de prevenţie în vederea protejării personalului şi a membrilor familiilor lor”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cristian Balaj, preşedintele ANAD, spune că a fost informat despre situaţia respectivei angajate în cursul zilei de joi.

Laboratorul unde lucra femeia este o instituţie independentă, care funcţionează la parterul şi subsolul clădirii ANAD şi, ca urmare, au fost dispuse imediat măsuri de protecţie a personalului instituţiei şi a fost anunţată Direcţia de Sănătate Publică a municipiului Bucureşti, pentru ca situaţia să fie monitorizată şi pentru a se primi sprijinul necesar reluării activităţii la sediul instituţiei, cât mai curând, susţine agenţia într-un comunicat.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

”Am fost informat astăzi, 23 aprilie,  la ora 12.00, telefonic, şi ulterior cu un mail, de către directoarea Laboratorului de Control Doping, că înregistrează un caz pozitiv de COVID-19 în cadrul instituţiei. Ne-am luat măsuri încă de la începutul pandemiei şi avem speranţe că nimeni de la noi nu a fost infectat. Regret însă că directoarea laboratorului nu ne-a informat imediat cu privire la simptomele angajatului pe parcursul acestor zile, pentru a lua şi mai multe măsuri de prevenţie în vederea protejării personalului şi a membrilor familiilor lor”, a declarat Cristian Balaj.

ANAD precizează că ”de la declanşarea crizei de coronavirus şi de la instituirea situaţiei de urgenţă, instituţia noastră îşi desfăşoară activitatea folosind prin rotaţie, minimul de personal necesar funcţionării, respectiv 7-10 persoane, iar restul lucrează de la domiciliu”.

De asemenea, întreg personalul prezent la sediu a beneficiat de măsuri de protecţie – măşti, dezinfectanţi, mănuşi, din prima zi a crizei de coronavirus.

”Prin prisma specificului activităţii, personalul ANAD este foarte bine instruit în ceea ce priveşte protecţia personală împotriva contactului cu substanţe cu potenţial contagios, folosind în mod curent măsuri de protecţie şi având un bun obicei din a se proteja şi a-i proteja pe cei din jur”, se mai arată în comunicat.

ANAD specifică faptul că, în prezent, nu există ”niciun angajat care să prezinte, chiar şi de la domiciliu, simptome specifice care să indice vreo problemă medicală, iar dacă situaţia se va schimba, vom informa de îndată şi se vor lua măsurile ce se impun fără nicio întârziere sau ezitare”.

”Colectivul ANAD îi urează însănătoşire grabnică angajatei LCD şi speră că măsurile luate în urma acestei situaţii să fie suficiente pentru a elimina posibilitatea apariţiei altor cazuri”, se transmite în informarea agenţiei.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.