Conducerea transportatorului aerian Tarom a decis să-l revoce pe reprezentantul companiei de la Amsterdam, după ce avionul trimis să-i recupereze pe pasagerii blocaţi de aseară a lăsat pe aeroport cel puţin şase pasageri, anunţă Digi 24.
Cei 120 de pasageri a unei curse Tarom au rămas blocaţi peste 12 ore în aeroportul din Amsterdam din cauza unor probleme tehnice ale aeronavei care urma să-i aducă în ţară.
Tarom a trimis duminică dimineaţă o aeronavă care să-i aducă în ţară, dar cel puţin şase dintre ei au fost uitaţi pe aeroport, potrivit Digi24.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În urma acestui incident, conducerea Tarom a decis să-l revoce din funcţie pe reprezentantul companiei la Amstderam. Totodată, avionul de întoarcere era programat să decoleze la ora 7:30, dar a avut şi acesta probleme tehnice şi a decolat la 8:30.
La nivelul companiei, s-ar fi constituit o celulă de criză care analizează acest incident şi caută soluţii pentru a-i aduce în ţară pe cei şase români uitaţi în Amsterdam.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...