Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a anunţat vineri că a decis să prelungească suspendarea temporară a activităţilor care presupun interacţiunea directă cu clienţii până la data de 31 martie 2020, în concordanţă cu măsurile adoptate de autorităţi, în contextul epidemiologic actual.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Pentru limitarea răspândirii virusului Covid-19 (coronavirus) în comunităţile unde ne desfăşurăm activitatea, în toate centrele de relaţii cu clienţii din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din Bucureşti, Iaşi şi Tulcea, a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activităţii până la data de 31 martie 2020”, arată compania într-un comunicat.

Compania le reaminteşte clienţilor că, în această perioadă, este recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare şi de plată.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

”Electrica Furnizare le reaminteşte clienţilor că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare: portalul şi aplicaţia mobilă MyElectrica. Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relaţiei cu Electrica Furnizare de la distanţă, oferind utilizatorului acces la: factura în format electronic; transmiterea indexului prin autocitire; plata online a facturilor; vizualizarea istoricului facturilor; vizualizarea graficului de consum; evidenţa plăţilor la zi”, spun reprezentanţiii companiei.

Clienţii mai au la dispoziţie şi liniile telefonice dedicate. Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât şi linia de Call-center pentru informaţii comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

O altă variantă este formularul de contact online. Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obţinerea de informaţii care privesc contractul, facturile emise, plăţile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziţia clienţilor săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/

De asemenea, pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informaţii de natură comercială, clienţii pot contacta furnizorul şi prin intermediul adreselor de e-mail, dar pot afla informaţii şi pot transmite mesaje şi prin intermediul paginii oficiale de Facebook.

”Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, staţiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express”, mai informează compania.

Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienţii  sunt rugaţi să acceseze site-ul Electrica Furnizare.

Electrica Furnizare, filiala de furnizare energie electrică şi gaz a Grupului Electrica, oferă serviciile sale la un număr de aproximativ 3,5 milioane de consumatori finali, atât în regim de ultimă instanţă, cât şi pe piaţa concurenţială. Societatea deţine licenţă pentru desfăşurarea activităţii de furnizare energie electrică ṣi gaze naturale pe întreg teritoriul ţării.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.