Pe 14 februarie, de Valentine’s Day, valoarea comenzilor de mâncare online pe platforma românească de food delivery EuCeMananc a crescut cu 70% faţă de o zi obişnuită. Valoarea medie a unei comenzi înregistrată pe platformă, la nivel naţional, a fost de 69 de lei. Cea mai mare comandă în valoare de 375 lei a fost efectuată de un grup de 12 persoane din Cluj-Napoca.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

62% dintre comenzile înregistrate în platformă pe 14 februarie au fost generate de aplicaţia mobilă, iar 31% dintre clienţi au ales să plătească online, cu cardul. Vârful de comenzi s-a înregistrat în intervalul 16-22, când clienţii erau cel mai probabil în drum spre casă sau de acasa.

Cifrele înregistrate de platformă în ziua de 14 februarie au reprezentat o creştere de 40% faţă de media unei zile de vineri obişnuite şi de 70% faţă de o zi obişnuită a săptămânii.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

“Ne bucurăm că de Valentine’s Day clienţii au ales în număr atât de mare să comande de pe o platformă românească. În această zi am reuşit să livrăm comenzile într-un timp mediu de 60 de minute, obiectivul nostru pentru acest an fiind de a ajunge la un timp de livrare de 30 de minute. Calitatea serviciilor şi diversitatea ofertei rămân în continuare obiectivele noastre principale”, a spus Mihai Brenda, COO EuCeMananc.

Numărul de restaurante de pe platforma EuCeMananc a crescut cu 233% faţă de anul trecut, ajungând în prezent la 700, cele mai multe fiind la Timişoara şi Cluj-Napoca, unde platforma s-a lansat în decembrie 2019.

EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 oraşe posibilitatea să comande online mâncare şapte zile pe săptămână, de la cele 700 de restaurante disponibile în aplicaţie şi îşi propune să vină constant cu oferte noi pentru clienţii săi şi să ofere o diversitate cât mai mare a gamei de preparate. Pe tot parcusul lunii februarie, utilizatorii EuCeMananc.ro beneficiază de livrare gratuită în Cluj-Napoca.

În plus, la nivel naţional, platforma organizează un concurs care încurajează comenzile de grup, oferind un voucher în valoare de 10.000 de lei oferit prin tragere la sorţi unuia dintre utilizatorii care efectuează o comandă de grup în valoare de peste 100 de lei.

EuCeMananc este singura platforma românească de food ordering care concurează cu marii jucători internaţionali în încercarea de a oferi clienţilor cele mai bune servicii, într-o piaţă în continuă expansiune. În septembrie 2019, EuCeMananc a atras eMAG în acţionariatul companiei cu obiectivul de a accelera procesul de dezvoltare.

Despre EuCeMananc

Companie românească lansată în 2014 în Timişoara, EuCeMananc a cooptat în 2019 în acţionariatul companiei schimbă lumea şi felul în care trăim şi mâncăm, serviciul EuCeMananc a fost gândit pentru cei care vor mai mult timp pentru ei, pentru seri cu prietenii şi weekend-uri cu familia, pentru prânzuri delicioase cu colegii de birou şi deserturi savurate împreună cu cei dragi. eMAG, care este pionier în ecommerce pe piaţa românească. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creşterea numărului de restaurante aflate pe platformă şi astfel a varietăţii de mâncare care ajunge la clienţii săi. În urma investiţiei, eMAG a preluat 54% din acţiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu 6 ani. Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicaţiile Android şi iOS cât şi online pe www.EuCeMananc.ro. Platforma reuneşte în prezent ofertele a peste 700 de restaurante din 19 oraşe precum Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Braşov şi Iaşi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.