Ducesa de Sussex a criticat „toxicitatea aparent nesfârşită” a reţelelor sociale, dezvăluind că a fost vizată de „hărţuire şi abuz” în timp ce era însărcinată cu Archie şi Lilibet, relatează BBC.
Meghan a fost vorbitorul principal la un evenimentl care a marcat Ziua Internaţională a Femeii la festivalul anual SXSW din Austin, Texas.
Ea a spus că acum păstrează distanţa faţă de astfel de comentarii pentru confortul propriu.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Prinţul Harry se afla în primul rând în public, urmărind discursul.
Meghan a spus că oamenii au „uitat umanitatea” în anumite zone ale media şi din sfera digitală.
„Cea mai mare parte a agresiunii şi abuzurilor pe care le-am experimentat pe reţelele sociale şi online a fost atunci când eram însărcinată cu Archie şi cu Lili”, a explicat ea.
Fosta actriţă din Suits, în vârstă de 42 de ani, a discutat, de asemenea, mai multe subiecte, de la importanţa reprezentării diverse până la portretizările maternităţii în film şi divertisment.
Meghan a spus că i s-a părut „deranjant” faptul că femeile manifestă ură una faţă de cealaltă online, adăugând: „Nu pot înţelege asta”.
„Dacă citeşti ceva groaznic despre o femeie, de ce împărtăşeşti prietenilor tăi?”, a intrebat ea.
„Dacă ar fi fost prietenul tău, sau mama ta sau fiica ta, nu ai face-o”, a comentat Meghan Markle,
„Cred că aceasta este piesa care lipseşte atât de mult acum (cu) ceea ce se întâmplă în spaţiul digital şi în anumite secţiuni ale mass-media – am uitat de umanitatea noastră şi asta trebuie să se schimbe”, consideră Meghan Markle,
La îndemnul colegei sale de paneli Katie Couric, Meghan a împărtăşit din nou modul în care o scrisoare pe care a trimis-o la vârsta de 11 ani gigantului de bunuri de larg consum Procter & Gamble a dus la schimbarea unei reclame sexiste care promovează detergentul de spălat vase.
Meghan a spus că această experienţă i-a arătat puterea de a vorbi şi de a susţine. „Vocea ta nu este mică, trebuie doar auzită”, a spus ea audienţei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.