Stadionul Wembley, care poate găzdui 90.000 de spectatori, a fost pe jumătate gol la concertele Beyonce şi Rihanna, care au avut loc săptămâna trecută la Londra, deşi evenimentele fuseseră anunţate sold out în urmă cu câteva luni, din vina celor care vor să vândă bilete la suprapreţ, informează contactmusic.com.
Fanii interpretei Beyonce au publicat pe reţelele de socializare fotografii din timpul concertului de duminică, în care se pot observa numeroase locuri goale, deşi chiar starul american a anunţat pe scenă că show-ul este sold out.
Contactmusic.com notează că motivele reale pentru situaţie nu sunt cunoscute - nu menţionează nici faptul că ar fi fost puse în vânzare mai puţine bilete, din raţiuni de securitate -, însă punctează că este puţin probabil ca mii de oameni să fi uitat să se prezinte pe Wembley pentru concert.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Vina aparţine agenţilor de vânzări. Folosind programe de tipul ”bots” (a căror utilizare este incriminată acum), se pot cumpăra sute de bilete, înainte ca utilizatorii individuali să poate accesa platformele pentru a achiziţiona unul sau câteva tichete.
Concertul pe care Rihanna l-a susţinut pe Wembley, pe 24 iunie, s-a ”confruntat” cu aceeaşi situaţie. Statusul oficial al evenimentului era ”cu casa închisă”, însă din imaginile publicate de fani, reiese acelaşi lucru - mii de locuri erau neocupate.
”Muncim din greu să aducem preţul biletelor la o valoare accesibilă pentru cât mai mulţi fani”, a spus recent managerul trupei Mumford & Sons, Adam Tudhope, pentru Daily Mirror. ”Nu este nimic mai rău pentru o trupă care susţine un show sold out decât să vadă multe locuri goale, pentru că speculanţii au cumpărat biletele şi au încercat să le revândă”, a mai spus el.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.