PETA, o celebră organizaţie care militează pentru drepturile animalelor, a cumpărat acţiuni în Louis Vuitton Moet Hennessey (LVMH), compania-mamă a brandului Louis Vuitton, cu scopul de a pune presiune pe managerii acestuia, în speranţa de a-i convinge să renunţe la comerţul cu genţi, poşete şi alte articole realizate din pielea unor animale exotice, informează BBC.
Partea de acţiuni pe care PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) o deţine de acum înainte în această companie specializată în modă şi produse de lux va permite activiştilor ecologişti să participe la întrunirile acţionarilor şi să adreseze întrebări consiliului de administraţie al LVMH în faţa celorlalţi acţionari.
PETA nu a precizat numărul de acţiuni pe care le-a cumpărat.
O astfel de acţiune reprezintă o practică folosită frecvent de grupurile de presiune.
PETA a iniţiat acest demers după o investigaţie sub acoperire pe care a realizat-o pentru a verifica modul în care brandul Louis Vuitton ”recoltează” pieile de crocodil, un produs utilizat adeseori pentru fabricarea unor produse şi accesorii de lux.
LVMH este cel mai mare grup de produse şi accesorii de lux din lume. Compania deţine brandurile Luis Vuitton, Champagne, Hennessy şi casele de modă Fendi şi Marc Jacobs.
De asemenea, compania comercializează parfumuri, produse cosmetice, bijuterii şi ceasuri.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.