Marca Louis Vuitton şi-a prezentat, joi, colecţia primăvară-vară dedicată bărbaţilor în faţa unui public care nu a purtat măşti de protecţie, în docurile din Shanghai.
Manechinele au purtat mai întâi costume bej şi negru, într-un show care a durat peste jumătate de oră, mai mult decât o prezentare clasică.
De altfel, casa Dior şi-a prezentat colecţia în piaţa centrală din Lecce, în sudul Italiei, cu o punere în scenă grandioasă, dar fără public.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Prezentarea Louis Vuitton a fost difuzată în direct din Shanghai pe reţelele de socializarea ale casei de lux franceze.
Costumele, în culori tari, au avut croieli exagerate, pălării fanteziste, cu motive din abundenţă. Personaje de desen animat au fost imprimate pe veste sau gonflabile, agăţate de spatele starului Kris Wu, fost membru al formaţiei K-pop EXO.
Moda masculină Louis Vuitton va fi de acum reciclabilă şi itinerantă, a anunţat în iulie Virgil Abloh, directorul artistic.
Acest show "este poate cel mai mare salt pe care l-am făcut pentru a ajunge la un nou mod de a funcţiona", a declarat Virgil Abloh pentru WWD. "Prezentările mele vor ajunge peste tot în lume" şi "vor fi şi lucruri noi şi lucruri pe care le-aţi mai văzut".
Această primă colecţie post-Covid a americanului, unul dintre designerii cei mai creativi ai momentului, era aşteptată la Paris în 10 iulie, în cadrul Săptămânii prêt-à-porter dedicată bărbaţilor. Prezentarea sa online s-a rezumat la un scrutmetraj difuzat la Asnières, în apropiere de Paris, în casa familiei Louis Vuitton.
"Suntem într-o nouă eră" după pandemia care a "oprit brutal lumea", a subliniat Virgil Abloh, explicând că, în loc să cedeze "panicii", a decis să caute o nouă cale pentru modă.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.