Grupul Backstreet Boys s-a clasat, după aproximativ 20 de ani, pe primul loc în topul Billboard 200, cu albumul „DNA”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Acesta este al treilea material de studio al grupului american care ajunge în fruntea clasamentului albumelor şi primul de la „Black & Blue”, care a petrecut două săptămâni pe primul loc în decembrie 2000.

„DNA” a fost lansat pe 25 ianuarie şi a debutat pe primul loc cu 234.000 de unităţi vândute în săptămâna încheiată pe 1 februarie, potrivit Nielsen Music.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Discul este al zecelea al Backstreet Boys care ajunge în top 10 al Billboard 200. Primul a fost albumul omonim, din 1997, care a ajuns cel mai sus pe poziţia a patra.

Rapperul Future, care a înregistrat al şaselea album numărul 1 în topul Billboard 200 cu „Future Hndrxx Presents: The WIZRD”, s-a clasat acum pe locul al doilea. În a doua săptămână de la lansare, albumul a fost vândut în 56.000 de unităţi.

„A Boogie Wit da Hoodie” al lui Hoodie SZN s-a menţinut pe locul al treilea, cu 47.000 de unităţi vândute în a şasea săptămână de top, iar coloana sonoră a filmului „A Star is Born”, semnată de Lady Gaga şi Bradley Cooper, a urcat patru locuri, până pe patru, cu 40.000 de unităţi vândute în a 17-a săptămână de la lansare.

Albumul de coveruri al trupei Weezer a urcat 42 de locuri, până pe cinci, cu 39.000 de unităţi vândute în prima săptămână plină petrecută în clasament. Supranumit „Teal Album”, discul omonim al grupului cuprinde, între altele, piese Toto şi TLC.

Post Malone şi „beerbongs & bentleys” au urcat un loc, până pe şase, cu 36.000 de unităţi vândute în a 40-a săptămână de la lansare.

„Championships” al lui Meek Mill a coborât o poziţie, până pe şapte, cu aproximativ 36.000 de unităţi vândute în a noua săptămână de top, iar 21 Savage cu „I Am > I Was” a coborât trei locuri, până pe opt, cu 35.000 de unităţi vândute în a şasea săptămână.

Albumul „Astroworld” al lui Travis Scott a urcat o poziţie, până pe nouă, cu 34.000 de unităţi vândute în a 26-a săptămână de la lansare, în timp ce coloana sonoră a animaţiei „Spider-Man: Into the Spider-Verse” s-a clasat pe zece, în coborâre şase locuri, cu aproximativ 34.000 de unităţi vândute în a şaptea săptămână.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de descărcări sunt egale cu un album).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.