Cele două servicii pe bază de abonament vândute de YouTube au crescut semnificativ în ultimul an, însă compania încă evită să ofere mai multe informaţii.
YouTube Music şi YouTube Premium au trecut, împreună, de 80 de milioane de abonaţi, a făcut cunoscut un reprezentant al companiei într-o discuţie cu Variety.
Este o creştere masivă faţă de anul trecut în aceeaşi perioadă. Cele două au crescut cu aproximativ 30 de milioane de utilizatori de la 50 de milioane în septembrie 2021.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
YouTube nu oferă informaţii privind fiecare dintre cele două servicii în parte, probabil pentru a evita comparaţiile cu platforme precum Spotify, care numără 195 de milioane de abonaţi plătitori.
YouTube Music şi YouTube Premium au fost lansate în 2018, ca parte a unei noi strategii prin care, printre altele, YouTube Music a luat locul vechiului Play Music.
Totodată, YouTube spune că a plătit peste 50 de miliarde de dolari artiştilor şi companiilor media în ultimii trei ani.
În România, un abonament individual YouTube Music costă 22 de lei pe lună, în vreme ce Premium, care include şi YouTube Music, costă 26 de lei pe lună. Niciunul dintre cele două nu a suferit, până acum, vreo scumpire semnificativă.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.