Obiectivul Volkswagen de a construi o capacitate de baterii de 200 de gigawaţi-oră până în 2030 nu este ”bătut în cuie”, iar producătorul auto va monitoriza evoluţia cererii de vehicule electrice (EV), a declarat şeful diviziei de baterii, pentru ziarul german Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Obiectivul nostru este realist, dar nu este bătut în cuie. Construirea de fabrici pentru celule de baterii nu este un scop în sine. Extinderea fabricilor va depinde de modul în care se va dezvolta piaţa maşinilor electrice", a spus Thomas Schmall, potrivit interviului publicat duminică în Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.

Volkswagen a declarat în 2021 că doreşte să creeze o capacitate de baterii de până la 240 de gigawaţi pe oră până în 2030, din care baterii cu o capacitate totală de 200 de gigawaţi pe oră vor fi construite de filiala sa de baterii PowerCo.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Grupul dorea şase fabrici în Europa până la sfârşitul deceniului. Dar Schmall a reevaluat acest obiectiv de mai multe ori de atunci, lăsând în aer dacă producătorul auto va construi fabrici suplimentare, inclusiv una pe care avea în vedere să o construiască în Europa de Est, sau să le extindă pe cele existente.

Cele trei fabrici anunţate de PowerCo, în Valencia din Spania, Canada din Ontario şi Salzgitter din Germania, au o capacitate combinată de până la 170 gigawaţi oră.

Uzinele din Spania şi Canada ar putea fi extinse şi rămâne de văzut dacă producătorul auto va face acest lucru, a spus Schmall, fără a oferi detalii despre momentul în care va fi luată o decizie în acest sens.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.