La o lună de la finalizarea achiziţiei UPC, operatorul Vodafone România a anunţat marţi că lansează noi oferte concepute să adreseze nevoile tuturor clienţilor Vodafone şi UPC, atât persoane fizice, cât şi persoane juridice, precum şi pe cele ale clienţilor noi.
Cele două companii numără împreună până în 10 milioane de abonaţi şi o reţea fixă prezentă în 3,1 milioane de gospodării.
La nivelul lui 2018, veniturile totale cumulate ale celor doi operatori se ridicau la 1 miliard de euro.
”Fuziunea celor două părţi va avea loc în prima parte a anului 2020. Procesul de integrare a operaţiunilor va dura aproximativ trei ani şi va include aspectele legale, convergenţa portofoliilor de servicii şi integrarea sistemelor IT celor doi operatori telecom”, a declarat marţi Murielle Lorilloux, CEO Vodafone şi UPC România, în cadrul unei întâlniri cu presa.
”Pentru a celebra acest moment împreună cu clienţii, compania oferă tuturor utilizatorilor de servicii Vodafone şi UPC bonusuri de bun-venit care includ date mobile nelimitate şi mii de ore de filme şi seriale disponibile oricând, în aplicaţia Vodafone TV, precum şi acces la cele mai interesante competiţii sportive prin serviciile de televiziune digitală UPC”, a anunţat marţi Vodafone.
Murielle Lorilloux precizează că societăţile vor continua să investească şi să dezvolte noi servicii şi oferte speciale.
”Faptul că UPC şi Vodafone sunt acum împreună ne ajută să devenim un jucător mai puternic în ceea ce priveşte serviciile mobile, de fix şi TV, acest lucru fiind un moment important nu doar pentru echipa noastră, cât şi pentru toţi clienţii”, a afirmat Murielle Lorilloux.
Clienţii persoane fizice care utilizează în prezent servicii Vodafone sau UPC primesc extra-beneficii în valoare de 100 euro, la achiziţia la achiziţia de noi servicii, anunţă compania.
Vodafone şi UPC au creat pentru clienţii business beneficii exclusive care includ până la 12 luni gratis de opţiuni TV sau discounturi pentru smartphones.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.