După ce a încercat, fără prea mare succes, să crească implicarea utilizatorilor oferind funcţii de comunicare audio, Twitter vrea acum să ofere acces la podcast-uri.
Twitter începe să testeze o funcţie prin care utilizatorii pot asculta podcast-uri în cadrul reţelei sociale. Pentru început, aceasta este disponibilă în aplicaţiile de iPhone şi Android, însă, doar unui număr mic de vorbitori ai limbii engleze.
Noua funcţionalitate este integrată în secţiunea Twitter Spaces, cea care acomodează opţiunile de comunicare audio pe care Twitter le-a copiat de la Clubhouse, serviciu care părea să dea naştere unui nou trend la începutul pandemiei, dar care s-a topit încet dar sigur.
În cadrul Twitter Spaces, podcast-urile sunt organizate pe categorii (numite Stations), în funcţie de subiect, abordare care seamănă cu cea avută de Pandora pentru posturile de radio difuzate.
Comunicările audio sunt în continuare disponibile în secţiune Spaces, însă, au fost mutate mai jos. Asta arată că acest format şi-a pierdut din importanţă, iar podcast-urile au o prioritate mai mare pentru companie.
Va exista şi un motor de recomandări pentru podcast-uri, care va avea în vedere atât ce emisiuni ascultă utilizatorul, cât şi ce subiecte pare să prefere în cadrul platformei sociale prin conturile urmărire, comentariile lăsate şi like-urile date postărilor.
Pentru Twitter, podcast-urile pot reprezenta un nou tip de conţinut în care pot fi vândute reclame.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.