Noua reţea socială Threads, care dădea semne că va fi noua senzaţie în social media încă din primele ore, a depăşit deja pragul de 100 de milioane de utilizatori.
Doar de cinci zile a avut nevoie cea mai nouă platformă socială lansată de Meta să treacă de 100 de milioane de utilizatori, fiind de departe aplicaţia cu cea mai rapidă ascensiune din toate timpurile.
Spre comparaţie, deţinătorul de până acum al acestui titlu, ChatGPT, a avut nevoie de două luni pentru a ajunge la acelaşi prag de 100 de milioane de utilizatori.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Şeful Meta, Mark Zuckerberg a recunoscut că a fost şi el luat prin surprindere de ascensiunea nemaivăzută a Threads. Acesta a anunţat mai multe praguri de performanţă depăşite în primele două zile, de 2 milioane de utilizatori, 5 milioane, 10 milioane, 30 de milioane şi 70 de milioane.
Şi nu este doar vorba de numărul utilizatorilor curioşi să vadă noua platformă, ci şi de conţinut. În prima zi, Threads avea deja peste 95 de milioane de postări şi peste 190 de milioane de like-uri.
Asta în condiţiile în care platforma nu a fost lansată în Europa. Meta nu are voie să combine datele Threads cu cele generate de Instagram şi lucrează să armonizeze acest aspect cu legislaţia europeană.
Surprins de ascensiunea Threads, care, în fapt, nu este altceva decât o clonă de Twitter, a fost şi proprietarul acestei platforme, Elon Musk. Acesta şi-a trimis avocaţii încă în a doua zi după lansarea Threads să-l ameninţe cu proces pe Mark Zuckerberg.
Twitter are în jur de 350 de milioane de utilizatori, conform estimărilor făcute de Statista. Nu doar că Threads pare să fie pe punctul de a depăşi Twitter în nu foarte mult timp, însă, o parte dintre utilizatori vin tocmai de la Twitter.
Mulţi utilizatori Twitter şi-au exprimat nemulţumirea faţă de modul în care această platformă evoluează sub conducerea lui Elon Musk şi aşteptau apariţia unei alternative viabile.
Threads este la început de drum şi nu oferă multe dintre funcţiile pe care le au alte platforme sociale. Însă, este doar o chestiune de timp până când Meta, motivată de performanţa acesteia şi de rivalitatea dintre cei doi antreprenori, va începe să adauge rapid funcţionalităţile care lipsesc acum.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.