Grupul de companii Telekom România a anunţat, joi, că a înregistrat o scădere de 2,8% a veniturilor în trimestrul al doilea, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 231,2 milioane de euro.
Evoluţia a fost influenţată şi de venituri mai mici provenite din vânzarea de telefoane mobile, pe măsură ce Telekom Romania s-a concentrat pe ofertele atractive de servicii #Netliberare şi #BusinessLiber.
”Veniturile din serviciile fixe în T2 2019 au fost de 59,3 milioane euro, în scădere cu 5,3% faţă de perioada similară a anului trecut, în special ca urmare a veniturilor mai mici din voce fixă, în timp ce veniturile din TV şi broadband au revenit pe creştere după mai multe trimestre”, se arată în comunicat.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
În plus, veniturile din serviciile fixe au crescut consecutiv, faţă de primul trimestru al acestui an (cu 2,6%) după doi ani de scăderi trimestriale succesive, reflectând evoluţia favorabilă a ARPU.
”Veniturile din serviciile convergente fix-mobil au continuat tendinţa ascendentă, înregistrând o creştere de 30,2% de la un an la altul, pe fondul creşterii numărului de utilizatori pentru acest segment, cu 34,4%, ajungând la 802.500 de clienţi la sfârşitul celui de-al doilea trimestru al acestui an”, se arată în comunicat.
Utilizatorii serviciilor de voce fixă (inclusiv FMC) au ajuns la 2,1 milioane la sfârşitul celui de-al doilea trimestru din 2019, înregistrând o creştere de 0,9% faţă de perioada similară a anului trecut. Creşterea bazei de clienţi pentru serviciile integrate fix-mobil a compensat declinul continuu al numărului de abonaţi pentru serviciile tradiţionale de voce fixă, potrivit companiei.
”Numărul de clienţi pentru serviciile de televiziune a fost de 1,4 milioane în trimestrul doi al acestui an, în scădere cu 5,7% faţă de perioada similară a anului trecut, în principal pe fondul declinului tehnologiei DTH (Direct to Home). În acelaşi timp, segmentul de Internet TV (IPTV) a înregistrat un avans de 15% al numărului de clienţi, de la un an la altul. Venitul mediu per utilizator (ARPU) pentru acest segment a crescut, de asemenea, semnificativ în aceeaşi perioadă”, se arată în comunicat.
În trimestrul doi al anului curent, Telekom Romania a înregistrat 1,1 milioane de clienţi pentru serviciile broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 5,9% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. În acelaşi timp, ARPU pentru acest segment a crescut faţă de perioada similară a anului trecut.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.