Românii optează tot mai des pentru articole de îmbrăcăminte de tip vintage, second hand, inclusiv în ceea ce priveşte brandurile de lux, precum Versace, Moncler, Gucci, Balenciaga, Prada. Cel mai scump articol vestimentar de lux raportat în acest moment ca fiind anunţ activ pe OLX este listat la preţul de 10.000 de euro, un costum de gală masculin, anunţă platforma online.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”În contextul actual al scumpirilor, românii sunt din ce în ce mai conştienţi de impactul alegerilor lor şi optează tot mai des pentru articole de îmbrăcăminte de tip vintage, second hand, inclusiv în ceea ce priveşte brandurile de lux, precum Versace, Moncler, Gucci, Balenciaga, Prada. Cel mai scump articol vestimentar de lux raportat în acest moment ca fiind anunţ activ pe OLX este listat la preţul de 10.000 de euro, un costum de gală masculin, iar 6.000 de euro este preţul listat pentru o capă din blană, leopard natural, pentru femei. OLX permite tuturor utilizatorilor să cumpere şi să vândă produse second-hand, încurajând, astfel, alegerile sustenabile şi răspunzând în mod direct provocărilor globale cu care se confruntă planeta. Atunci când produsul este revândut pe OLX, i se prelungeşte durata medie de viaţă a acestuia, prin simpla menţinere în uz”, anunţă compania.

Conform datelor disponibile, comerţul de produse pe OLX a permis reducerea emisiilor de carbon cu 1,7 milioane de tone şi, în acelaşi timp, economisirea a 18 milioane de metri cubi de apă şi a 209.000 de tone de materiale.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Pe lângă acest aspect, factorul financiar contribuie la modul în care românii fac cumpărături second-hand. Achiziţionarea de articole vestimentare de tip second-hand este o metodă de economisire, în contextul creşterii inflaţiei, potrivit platformei.

„Oricât de mult ne place tuturor să mergem la cumpărături, trebuie să luăm în considerare cantitatea de resurse pe care fast-fashionul le consumă în fiecare zi. Suntem bucuroşi că pe cea mai mare platformă de vânzare şi cumpărare din România, OLX, avem zilnic aproximativ peste 400 de mii de anunţuri în categoria Modă şi Frumuseţe. Din datele pe care le avem, utilizatorii OLX caută în platformă şi piese de designer, piese de colecţie care trec testul timpului. În special reprezentanţii Generaţiei Z înţeleg importanţa modei sustenabile”, declară Andreea Stoican-Popescu, PR & Campaign manager OLX. 

Cea mai mare platformă de anunţuri la nivel naţional, OLX raportează aproximativ 600.000 de listări de haine, din care 145.000 de anunţuri zilnice în categoria „haine de damă” şi 90.000 în categoria „haine pentru bărbaţi”. În TOP 5 produse de lux second-hand pentru bărbaţi intră un costul de gală Champions League, o haină de piele Prada, o geacă Christophe Terzian Fringed, un costum Armani şi un costum Tom Ford În TOP 5 produse de lux second-hand pentru femei intră o haină de blană de leopard naturală, o rochie de mireasă (vândută), o rochie Versace, un palton de nurcă (vândut).

„Vedem o schimbare de comportament în felul în care românii se raportează la modă, chiar şi atunci când vorbim despre branduri de lux. Ceasul Audemars Piguet Royal Oak Skeleton este cel mai luxos produs pe care îl avem listat pe platforma OLX, cu un preţ de 179.000 €.  Tocmai de aceea, încurajăm cumpărătorii să solicite vânzătorilor certificatele de garanţie pentru produsele de lux, dar şi certificatele de autenticitate şi de asemenea, să se asigure că acestea sunt documente veridice. Mai mult, cumpărătorii pot folosi opţiunea de livrare cu verificare. Reamintim că limita pentru plăţile ramburs la curier este de 5.000 lei”, completează Andreea Stoican-Popescu, PR & Campaign manager OLX.

Pentru a veni în ajutorul consumatorilor, OLX a implementat o funcţie prin care aceştia au posibilitatea să verifice în timp real un link şi să evite un posibil furt de date pe: https://siguranta.olx.ro/. În cazul în care un utlizator devine victimă al unei fraunde online, compania se bazează pe parteneriatul puternic cu Poliţia Română pentru a combate fenomenul pe platformă, mai arată compania.

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieţei locale de anunţuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunţuri active şi o medie lunară de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Pe OLX se găseşte o gamă largă de categorii printre care electronice şi electrocasnice, maşini, proprietăţi imobiliare, obiecte de vestimentaţie sau pentru casă şi grădină.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.